BACKGROUND BY LEENA TUULIKKI

08.03.2012.

Wonderful Wines

Uhuh, sta da vam predstavim prvo, sta drugo, sta trece...


Hajde ovako, prvo vina koje SFAUSTINA dizajnirao za gospodina Kopolu. Od kad sam saznala za Sofia Mini, penusavce u konzervama posvecene njegovoj cerki, drzim ga na radaru i s vremena na vreme proveravam sta ima novo u njegovoj vinariji.








Drugi, carobno skladan i do poslednje sitnice pazljivo dodirnut projekat, JAQK podrumi koje je oblikovao Hatch Design studio. Boce, transportna pakovanja, press kit, web. Sve besprekorno. O procesu rada, moodboardovima, slovima, ilustracijama, timu, OVDE.









I onda, trece. Mozda meni najbliskije. Dajte mi dobru svezu zabavnu savremenu kaligrafiju i kupili ste me. Vinarija se zove The People's Wine, zemlja Novi Zeland. Artwork, Martin Poppelwell. Evo procesa u par minuta.





I onda pakovanja i parcica sajta, pa i nesto jos...










Cheers!


(* ^ _ ^)U*U(^ _ ^ )

5 коментара:

  1. Da, da, ajde da nazdravimo na današnji dan, na žene! Hihi, kod nas na Obali imamo baš danas navečer več tradicionalnu večer pokušine Donne e vino, koja priređuje lokalni vinar u svome wine baru;)
    Ja sam oko vinskih etiketa mnogo tradicionalna ili čak puritanska, tako da je na prvom mestu drugi red ali volim kad se stvori priča tako, da bi raztopila, da dobijem u dar nešto iz kolekcije Jaqk, prekrasna pakovanja ali pala bi na koljena pred Her Majesty;)
    Cin, Cin!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma eto kao da sam znala za taj vas dogadjaj!

      sto se dizajna vinskih etiketa tice, mislim da treba da pristaju vinu i verujem u judging the book by the cover odnosno wine by the label. ;)

      Избриши
  2. Jano srce, utrustučenje se udvostručuje = mozemo očekivati usestostrućunje?

    kako sam večiti pesimista...nije, da imaš namjeru napraviti neku pauzu, stanku, gap year, pa da prazniš fajlove:I
    moram, da znam, jer sam JanoOvisnica!!!!

    Inače, preseretna sam nad šesticom...moj lucky broj!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma neeee samo su mi se bookmarksi, txt fajlovi, stickies prepunili, ovo je kao neko prolecno ciscenje ;D

      Избриши
  3. okej i olrajt.
    jer, ako bi bila u pitanju abstinencija, pripreme su velike i mukotrpne a da ne govorim o procesiranju;)

    Beyonce:DDD

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails