8. 3. 2012.

Wonderful Wines

Uhuh, sta da vam predstavim prvo, sta drugo, sta trece...


Hajde ovako, prvo vina koje SFAUSTINA dizajnirao za gospodina Kopolu. Od kad sam saznala za Sofia Mini, penusavce u konzervama posvecene njegovoj cerki, drzim ga na radaru i s vremena na vreme proveravam sta ima novo u njegovoj vinariji.








Drugi, carobno skladan i do poslednje sitnice pazljivo dodirnut projekat, JAQK podrumi koje je oblikovao Hatch Design studio. Boce, transportna pakovanja, press kit, web. Sve besprekorno. O procesu rada, moodboardovima, slovima, ilustracijama, timu, OVDE.









I onda, trece. Mozda meni najbliskije. Dajte mi dobru svezu zabavnu savremenu kaligrafiju i kupili ste me. Vinarija se zove The People's Wine, zemlja Novi Zeland. Artwork, Martin Poppelwell. Evo procesa u par minuta.





I onda pakovanja i parcica sajta, pa i nesto jos...










Cheers!


(* ^ _ ^)U*U(^ _ ^ )

5 коментара:

  1. Da, da, ajde da nazdravimo na današnji dan, na žene! Hihi, kod nas na Obali imamo baš danas navečer več tradicionalnu večer pokušine Donne e vino, koja priređuje lokalni vinar u svome wine baru;)
    Ja sam oko vinskih etiketa mnogo tradicionalna ili čak puritanska, tako da je na prvom mestu drugi red ali volim kad se stvori priča tako, da bi raztopila, da dobijem u dar nešto iz kolekcije Jaqk, prekrasna pakovanja ali pala bi na koljena pred Her Majesty;)
    Cin, Cin!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma eto kao da sam znala za taj vas dogadjaj!

      sto se dizajna vinskih etiketa tice, mislim da treba da pristaju vinu i verujem u judging the book by the cover odnosno wine by the label. ;)

      Избриши
  2. Jano srce, utrustučenje se udvostručuje = mozemo očekivati usestostrućunje?

    kako sam večiti pesimista...nije, da imaš namjeru napraviti neku pauzu, stanku, gap year, pa da prazniš fajlove:I
    moram, da znam, jer sam JanoOvisnica!!!!

    Inače, preseretna sam nad šesticom...moj lucky broj!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma neeee samo su mi se bookmarksi, txt fajlovi, stickies prepunili, ovo je kao neko prolecno ciscenje ;D

      Избриши
  3. okej i olrajt.
    jer, ako bi bila u pitanju abstinencija, pripreme su velike i mukotrpne a da ne govorim o procesiranju;)

    Beyonce:DDD

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails