11. 3. 2012.

Sunday Sweets

Kolacici. "Samo" kolacici danas. Over-the-topped. Naddekorativni. Prvo jedna slika [via] koju ne mogu da uhvatim ni za glavu ni za rep:





Jawdropping, ako mene pitate. Setim se jednih preromanticnih, viktorijansko zenstvenih, koji izgledaju kao nekakvi ukrasni sapuncici, oni iz onih nekih setova koji se poklanjaju i cuvaju i nikad, ali bas nikad ne koriste. Nista od ovoga ne shvatam i posmatram sve to sa neobjasnjivim zanimanjem.





Posle tih sapunolikih lepotancica, svojom predekorisanom dirljivoscu zapanje me ovi mali cudaci:







Oni su se dosunjali pred Valentinovo i uspeli da mi skrenu paznju u tooonama srcastih rozikasto crvenkastih kolaca. Ispostavi se da je ovim malim trodimenzionalnim fascinatorima i prethodnim, sapuncicima-kolacicima, zajednicki imenitelj ultimativna radnja za kupovinu modli za ovakve ukrase. House in the Hill. Lu-di-lo.






Na kraju, ako se cuvate slatkisa i ovaj post vam kvari trud, evo zakucavanja koje ce vas vratiti na pravi put:





I jos dovitljivih kolacica u Fonderia radionici, moj favorit je OVO.


9 коментара:

  1. Анониман11.3.12. 10:50

    Preslatko, mljac :)

    ОдговориИзбриши
  2. uff, so tender so elegant, ovi prvi su me raztopili:) A kako sam več mesec dana na jako striktnoj dieti i na ormaru mi vise moje disel jeans i pevaju kao Kirka, jedndostavno sam obratila pažnju na ovaj savršeni colour tandem na levi strani. Evo, ovih dana se lečim i hranim bojama, idejama, kombinacijama....ali krumpirič mi faliiiiiii;D

    ali, da se vratim na dunday post, ovi kolačiči so kao relikvije:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da da zec je sa leve strane uskocio da ti skrene paznju, a onda su se lepe slike ispod njega samo redjale ;)

      Избриши
  3. Анониман12.3.12. 20:28

    Дивни колачићи, тако креативно и бајковито {^-*}
    Свака част на одабиру поста! {^~^}
    Овде је све како то изгледа кад се "кукићи" праве..
    http://www.bakerella.com/cookie-molds/
    Срдачан поздрав.
    Свако добро желим,
    Нађа

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pa daaaa, stavila sam link na bakerella post, eno ga u recenici

      "Posle tih sapunolikih lepotancica, svojom predekorisanom dirljivoscu zapanje me ovi mali cudaci"

      :}

      Избриши
  4. Анониман13.3.12. 00:14

    Ах, даааа..очигледно сам тај детаљ предвидела..хихихи..
    Поздравче!
    Н.
    хохо

    ОдговориИзбриши
  5. Hihihihi, "You're fat enough" ... genijalno!!!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails