26. 3. 2012.

Artecnica




Artecnica je jedna od onih kuca. Njoj se uvek vracam i sa osvezenim entuzijazmom iznova divim.

Uvek se najvise obradujem dodacima katalogu koji dodju iz studija koji vodi Tord Boontje. Tu su Midsummer Light, Garland light...




... zavesa, dekor, omoti za vaze...





i taj Charming nakit koji ste videli i na danasnjoj uvodnoj fotki. I dalje sam, godinama vec, ocarana. Na njemu je za Torda radila Rugiada Petrelli.





Onda, mimo Torda, obozavam ove cvetne kartice koji stave tacku na svaki poklon...





... i ovu metalik masnu koja je zapravo zidna lampa. Dok je zamisljate na svom zidu, imajte na umu da je ova masna sirine oko pola metra!




Pre neki dan Artecnica me je obavestila da je TranSglass back in stock i pomislila sam kako je to verovatno moj omiljeni Artecnica + Tord Boontje projekat. Nastao u okviru Artecnica segmenta Design With Conscience, TransGlass je najuspesniji, najpriznatiji i najprodavaniji njihov projekat koji je dospeo u stalnu postavku MoMA.





Uz pomoc organizacije Aid to Artisans, zanatlije iz Gvatemale iskoriscene pivske i vinske flase pretvaraju u ove vaze i case koje su dizajnirali Emma Woffenden i Tord Boontje.















I da nikada ne doda nista novo u svoju ponudu, Artecnica ce biti jedna od mojih najdrazih product design kuca.

6 коментара:

  1. odlepila na luster jos kod dragane :)
    obecala da cu nabaviti jedan, neki, nekad :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jeste, i njih sam pomenula u review-u pirea. oni su tamo bitan deo enterijera. i, moram da primetim, sad kao da su vec malo oronuli...
      nabavi sebi, nisu nedostiznih cena. bilo ih je u salonu kubo kod supermarketa, mada ne znam da li to jos postoji... kostao je oko 100e cini mi se.

      Избриши
    2. videla sve, ali prvo treba pazariti stan za tu avanturu :))

      Избриши

Related Posts with Thumbnails