27. 3. 2012.

Nati

Ovo proleće biće divno. Nekoliko projekata koji su se po mojoj glavi, papirima i u kompjuteru krčkali prethodnih godinu dana, baš u ovo vreme će se pojaviti. Prvi među njima je sajt Nataše Osmokrović. Danas zajedno da prolazimo kroz njen online scrapbook.



Nataša je odbojkašica. Ona je posebna. Sabrana i mirna. Brza i operativna. Tough&sweet. Sve to savršeno potcrtava njena tetovaža, ruža koja je postala ključni vizuelni deo sajta. Ruža ovde kaže - snaga i ženstvenost.










Čitavu gomilicu interesantnih crtica koju mi je prosula na sto pričajući o sebi pri našem prvom susretu organizovali smo u nekoliko celina koje su pred vama u vidu glavne navigacije. Jedini način da se opiše njena priča bilo je slaganje komadića u neki ovakav, polirani, prozračni scrapbook. Kolekcija sportskih uspeha, ličnih uspomena i aktuelnih razmišljanja. Sajt je morao da bude sagrađen tako da bude otvoren za promene jer, kao Natašino ogledalo, on mora da prati njen rast.






Za mene je ovo bila prilika da dalje istražujem i igram se sa web fontovima. Ovo novo polje moje divne plemenite struke nedavno se otvorilo i raste rapidnom brzinom. Sa svim novim web projektom hvatam aktuelni priključak, pa je tako bilo i sa Natašinim sajtom.


Ovde smo udomili nekoliko Google web fontova. Varela Round za glavnu navigaciju, sve ostalo složeno je kombinacijom fontova iz familije fontova Alegreya i Alegreya SC. Kao slaganje knjige na netu. Uživancija. Moj ultimativni graditeljski tim ima sluha i znanja za sve zavrzlame koje sam im priredila. Sve do poslednjeg piksela strpljivo su sproveli u delo.








Nati je ozbiljna gadget girl. Na svom telefonu ima bezbroj aplikacija, više nego ja! Veštim prstićima kroz njih štrika brzinom munje. Znala sam da moramo da joj priredimo mogućnost da kroz blog sa svojim fanovima deli crtice sa terena. I kako smo sajt podigli, već je krenula da bloguje. Tumblr mašinerija ušuškana u naš okvir radi kao švajcarski sat, a Nati ima novu igračku. ;)






Za kraj, jednostavna kontakt forma. Plus bacite pogled na fav i home ikonice. Volim da skockam sve do tančina.


Ekipa sjajna, divan proces rada.
Obožavam svoj posao.


2 коментара:

  1. vecina nas koja ne prati toliko sport zamislja da sajtovi sportista treba da izgledaju na odredjen nacin...ti si definitivno pomerila ovo shvatanje i dala ono licno, da na njega svrati i onaj koji nije zainteresovan za Natu sportistu, vec za Natu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. njeni dragi kazu da sajt bas lici na nju a i ona se u njemu ugodno oseca, ne plasi ga se. nema lepseg komplimenta!

      Избриши

Related Posts with Thumbnails