6. 3. 2012.

All You Need is Black pt.2

I cim sam tri projekta sabrala u post o tome kako je nekada sve sto vam je u dizajnu potrebno crna boja, iza ugla su me sacekala jos tri projekta koja potvrdjuju ovu tezu.


Prvi od njih je set kaligrafskih vizitki za United Talent Agency, dizajniran u Siegel+Gale, pronadjen na BrandNew. Za logom ni malo nisam luda, ali ove razne vizitke su naaajs.






Onda, jedan licni projekat. To znaci da ne postoji. Nije narucen i nije izveden. Premium Pringles izmastao je svedjanin Niklas Hessman.











I onda, treci. Ovaj über kul projekat. Stvaran, realizovan, nas, dizajnersko-stamparski. Londonski Magpie, za pakovanja za proofove stamparije Gavin Martin Associates and Colournet dobio je D&AD nagradu za 2011.

















Magicni trenutak dobijanja prvi probnih otisaka iz stamparije ovako dobija jos jednu neprepricljivu dimenziju.

A sve sto je bilo potrebno bio je karton i crna boja.

I ideja.


8 коментара:

  1. Treci me je totalno odusevio :-))) Mada i drugi... :-))

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман6.3.12. 12:32

    Sjajno! Meni su vizitke fenomenalne! Imam i pitanje, ne bas u vezi sa postom. :) Koji je ovo carobni font koji si koristila na banner-u?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja ih volim, kaligrafija je moja stvar :)

      a carobni font je Belluccia

      http://www.myfonts.com/fonts/correspondence-ink/belluccia/

      Избриши
  3. Dragi gospodine Hessman, meni bi Pringlese prodali sa ovom embalažom (iako nisam black and white person at all i na daleko zaobilazim čips).
    A treče pakovanje je jednostavno kul u nulu.

    I jako, ma jako, mi se sviđa tvoj scribbling iz 2. marta<3

    Ideja! Šta bi dala za ideju;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jeste, dobar je. volim te intervencije iz ljubavi i spremam se za jednu ;)

      hvala ti za misomiss follow i za lepe reci. ta zvrlja je naredna grafika u pripremi, truth no.2

      :}

      Избриши
  4. nadala sam se, da je to u pitanju (istina number 2):)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails