20. 3. 2012.

MASTER: Stefan Kanchev

Naidjem na taj bigibogi tumblr pre nekog vremena. A tamo... linijska slovna cizeliranja, nekako poznata... kao da su moja. Bigibogi. Nemam pojma ko je to, pratim linkove, najdalje sto sam otisla je bigibogi bélyegei. Sve na Madjarskom, nista ne razumem. Google translate pomaze samo donekle. Ufuf.


Posebno sam obratila paznju i obelezila zvezdicom post koji mi je doneo rad Stefana Kancheva, bugarskog primenjenog graficara. Njegov sajt, velikodusni poduhvat zahvalnosti mladih ljudi koji ga grade kao tribute, krcat je i zgodan za pregledanje, a moj omiljeni segment su postanske marke i TV grafika.








Finesa do finese, kolor kodovi, slovni flourishes. Cirilica i latinica. Graficki raj.







Pa malo TV-a...







I onda povezem. Bigibogi je dizajner. Ilustrator, tipograf. Kancev je bio samo jedna od stanica u njegovom/njenom istrazivanju koje je prethodilo seriji markica inspirisanim madjarskim narodnim pricama.







Kao i kod starog majstora, novi majstor je od ovog malenog formata izvukao svoju verziju maksimuma. Ne vidite ogranicenja tehnike, vidite graficku divotu koja izmamljuje smesak... Moj omiljeni nacin dizajniranja.





.................. 

p.s. 23.3.2012.
Bigibogi je Boglárka Nádi. Evo njenog portfolija.
Case closed. Huh. ;)

6 коментара:

  1. Анониман20.3.12. 10:10

    FANTASTICNO !
    Podseca me jako na knjigu sa ruskim bajkama koju sam imala kao dete... sa svim tim floralnim motivima u beskraj :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da, i ja sam se setila korice jedne od mojih dragih knjigica iz detinjstva :}

      Избриши
  2. Da, čudesne su ove inspirisane mađarskim narodnim pričama. A ja, kao konzument, evo potpisujem da i mom oku najviše prija taj način dizajniranja. Naravno zavisi i kom kontekstu (ili proizvodima) su namenjeni.
    A za markice, nedavno sam u Berlinu ulovila ove i ponela ih kao jedan od najlepših suvenira: http://www.briefmarken-bilder.de/brd-briefmarken-1960/rotkaeppchen-grossmutter-korb-flasche Dosta poznatih bajki je na tim Wohlfahrtsmarke.

    ОдговориИзбриши
  3. u zadne vreme su kod nas opet odštampali par dečjih knjiga iz moje mladosti i toliko je fino, kad vidim, koliko se je nekad crpilo iz narodne baštine, folklora i danas ima još dodanu vrednost, uspomena. Danas to nazivamo retro ali u stvari je oduvek tu.
    Ove marke su svaka priča za sebe. Prekrasne miniaturne priče.
    Baš fini post.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jeste, to je vanvremensko, samo nam nekada druge stvari skrecu paznju.

      Избриши

Related Posts with Thumbnails