24. 3. 2012.

Gold!

Ah, sta da vam kazem... Za mene, lava, zlato je uvek in. A kad sine ultimativno zlato, sunce... Jeeej!

I kako vas nekako prave stvari uvek nalaze, samo treba drzati spremne otvorene oci i naculjene usi, tako me je u formi bokserskog direkta u facu pukla ultimativna divota:





Gramercy Grand mu je ime, a opis kaze:

lovely as a walk in the park, this classic timepiece was inspired by manhattan's gramercy park, a charming neighborhood once host to writers oscar wilde and o. henry. crafted of stainless steel or gold-plated metal and kissed with our signature spade on the dial, the oversized design lends itself perfectly to office attire and cocktail dressing alike.

O Gramersiju sam vam pisala, o hotelu ali i o duhu tog kraja... Heh. Nego, ima Kate Spade jos prelepih rucnih satica ove sezone.










Taj tufnasti, confetti satic na kraju {secate se sezone zlatnih konfeta @ Kate Spade? Porcelanski setovi, parfem, pa onda ona njihova knjiga...}, tacno se nadovezao na novootkriveno vintage blago, iz carobne arhive Gegheugen van Nederland kroz koju sada ronjam... Na ovoj cirkuskoj ilustraciji nigde zlatne, ali je tako meko zlatasta...





Arhive su zlato, ali i ponesto savremeno bljesne. Na primer, knjiga koja slavi 10 godina saradnje Albera Elbaza i kuce Lanvin. Sva kao work in progress, bez finalnog sloja knjige, u tim divnim knjiznim zavojima. Jedva cekam da mi net pokaze neke unutrasnje strane, do tad uzivam u ovoj belo-zlatnoj ljusturi.







And, speaking of confetti, u listanju aktuelnog broja NYTimes Style Magazine, tu negde pri kraju, ociju vec prezasicenim svim i svacim lepim i novim, zapljusne me ova zlatna radost:





I jos, waaaait for it, ani gif napravljen od fotki sa tog snimanja, istrazivanje sa pozicijom svetla, koji su Confetti System objavili na svom tumblru.




14 коментара:

  1. Kako je lepo svee! Obozavam Kate Spade!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja. svaki put sebi kazem "jos ovo i necu vise da pisem o kate spade" i uvek pogazim rec ;)

      Избриши
  2. ooo, gold in the air of summer! divno! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ide i sa crvenim i ljubicastim, pa i sa puderasto koralnim, pa sa svim ovim aktuelnim pastelnim... sa svim! :}

      Избриши
  3. satovi su predivni:)prolecni i nekako mi prate ovaj tvoj french blok postova,zamisljam ih na mojoj ruci dok setam Parizom..eh,masta moze svasta!:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. neka neka, sve pocne od ideje, a znas kako ide ona "if you can imagine it you can achieve it" :)

      Избриши
  4. ah,da, lavica, sijaj, zlatna savana, puno kose...zbilja ne mogu da te uoćim sa nekim indijskim minđušama;)
    a ja, kao blizanka...znaš, živo srebro, zrak, siva, zelena, srebrna, prozirna, glacialna, hmmm, moja boja je zelena ali priznajem, da u zadne vreme nešto blefiram i sa zlatom, valjda jer mi koža gubi sijaj i krećem u određene godine, pa onda tražim auru u mali romantičnim replikama 18. stoleća, u tribalnim afriškim a la ove naušnicamahttp://www.africadirect.com/productsdesc.php?ID=58354 i u crvceno naranđasto fuksia maramama;) a najveći spas mi je touch eclat od YSL (da smo si na jasnome).
    Kate Spada volim zbog nejnih fuksia i naranđastih komada i estetskog humora koji mi je blizu. A sa satovima nemaM problema, jer jih ne nosim nego držim u kutiji;)
    Zlato na kojeg sam luda i obožavam je bizantinsko zlato i tu padam na koljena i plaćem. Od lepog.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja gotovo da ne nosim nakit pa mi je sat modni dodatak, a od nedavno mi je posato i zaista potreban jer mi je bez veze da na predavanjima gledam na mobitel da vidim koliko je sati. :}

      Избриши
  5. o poklon Elbaz mora imati komet za sebe jer je jedinstven. Perfect "fora" bez korica, svaka čast.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. divota. oblikovanje knjiga je pored slova "moja" stvar i retko me sta ovako raspameti... kazem, jedva cekam da vidim neke unutrasnje strane. ako vidis, javljaj.

      Избриши
  6. ja bi sa tvojim O'clockom imala problema, koji sekund predugo bi "kontala" koliko to ide...;D

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман27.3.12. 11:09

    Kako najlakse doci(kupiti) jedan ovakav sat Kate Spade?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mozda moze da se kupi i online, nisam pokusala. ja razmisljam da ga narucim drugarici koja dolazi iz njujorka na leto...

      Избриши

Related Posts with Thumbnails