16. 3. 2012.

Cribs, Highchairs, Paws & Tails

Tri crtice o dizajnu namestaja za klince. Odasvuda, jedna iz Njujorka, druga iz LA-ja, treca iz Valensije.


~ 1 ~

Ti spanci su CuldeSac i za domacu kucu koja pravi namestaj za decu, Micuna, oblikovali su najcarobniju stolicu za klince. Perljivo, pomerljivo, a lepo za nepoverovati. Stolica u belim carapama. Ime joj je OVO.









~ 2 ~

Jos jedan favorit u dizajnu za klince u je studio Kalon. Ovu losandjelesku ekipu obozavam u celini. Za pocetak, tu je njihova zakletva o paznji i kvalitetu, procesu i trajnosti u skladu sa zdravim razumom. Zimu sam provela ocarana njihovim filcanim maskama iako mi se od filca kija. Obozavam njihov oblacasti Echo krevetac...





... ali neka junak danasnjeg dana bude njegov prozracniji rodjak, Caravan krevetac. Oba su modularna, pa kada se sklone visoke resetke, odraslije dete dobija svoj prvi pravi i nekako japanoliki krevet.







~ 3 ~

I treca danasnja crtica na temu klinaca. Jos jedan slavodobitnik u 2011, njihovo sve je cista divota. Eco Friendly Modern Nursery iz Njujorka nosi francusko ime za jaje. Oeuf. Ta rec jos lepse izgleda sa originalno predvidjenom ligaturom. œuf. * _ *






Imaju taj poseban strikeraj... pomislim - steta sto je prosla zima! Carapice sa ocima za velike i male, patofnice kao sape, sa mekim kandzama, rukavice sa noktima. Pa jos, platnena torba za mamu i pamucne navlake za preko pelene sa karnerima. Damski. :}







A onda, za kraj, strikane njuskice i koordinisani repovi. Aaaaaa!

Et voila,
jedan Oeuf mladic:

5 коментара:

  1. koliko krasnih komada!
    crni OVO je superšik, jedino što mi uz njega fali je jedna mala Matilda ili Aljoša da vrište iz njega;)
    Ahhhh.....

    a što se tiče krevetiča još uvek mi je najomileniji onaj fini ovalni od Stokke, možda zbog toga jer nisam volela mog kvadratnog ili jer sam prve mesece prespavala u ovalnoj košari sa baldahinom...ko zna:D

    ОдговориИзбриши
  2. prelep bebi namestaj...sa kreveticem sam se snabdela, Maksim je nasledio moj..ali bih mu rado priustila sedenje u onoj divnoj stolici...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mozda ima da se kupi online i dostavi u srbiju. ;) videla sam tvoj iscrpni tekst o online kupovini, bravo za trud, super korisno! hvala ti!

      Избриши
  3. Slatko, slatko, slatko :)
    Mislim da je vreme za pravljenje mališana :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails