9. 3. 2012.

Brand New GIFs

Prvo su nas ocarali duhoviti beskrajni gifovi, pa su se za njima pojavili carobni sinemagrafi. Pisala sam vam vec o gif magiji.

Ono sto je novost je da od nedavno jednostavne sinemagrafe mozete napraviti pomocu svog mobilnog telefona, ajfona barem.

Dok ne istestiram taj QVoucher koristim besplatnu aplikaciju Kinotopic. Klip od tri sekunde pretvorice u animirani gif. Jako zgodno. Evo mog test gifa:





Tu je Cinemagram, cini mi se malo kompleksnija aplikacija koja pravi sofisticiranije mrdalice. Ovu aplikaciju mozete kupiti za $1.99. Par favorita sa njihovog tumblr-a:








A onda, nasvezije osvezenje. Anthology mi je otkrio Protobooth, foto kabinu koja pravi animirane gifove. Tri fotke nastale u malim vremenskim razmacima i iz razlicitih ali bliskih uglova sklapaju se u gif sekvencu koja ima utisak dubine. Savremena, malo kompleksnija verzija Enamijeve stereoskopije. Nesto pametne scenografije i - go mad, have fun!

















Tako sada mozemo da napravimo zivlje beleske lepih trenutaka. Da ih zabelezimo sa novom dodatnom dimenzijom ili barem iluzijom njenog postojanja.

Good times!

8 коментара:

  1. Анониман9.3.12. 08:10

    Jao divotica!!

    ОдговориИзбриши
  2. stvarno bas cool :-) vec mi pada namapemt gomila ideja :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман9.3.12. 11:49

    ovo je odlično! točno o tim gifovima razmišljam zadnjih par dana. tenkju

    ОдговориИзбриши
  4. ti o GIFovima i evo šta mi pada pod prste
    http://cinemagraphs.com/

    ...ahh,sigurno več sve znaš....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pa daaa, to je jamie beck, fromme-toyou. bila sam stavila taj link na rec "sinemagrafi" u prvom pasusu, ali mi je nestao negde u formatiranju. da, da, ona ih je smislila i i dalje je kraljica high class sinemagrafa. ovo za plebs su zezalice, ali slatke zezalice ;)

      Избриши
  5. haha, sada vidim link na početku, baš sam blesava i oktrivam toplu vodu:D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ne, ne, sad kad si mi ostavila komentar vratila sam ga! nije ga bilo kad si mi pisala, nisi luda, sve ok! ;)

      Избриши

Related Posts with Thumbnails