BACKGROUND BY LEENA TUULIKKI

03.03.2012.

Freshly Toasted




Ogranicila sam sebe na jedan Toast post godisnje. Bio je jedan 2010, jedan 2011, evo tog jednog za 2012. Volim da zabelezim novine koji prate njihov jednostavan i eticki jasno isprofilisan pravac razmisljanja.





Strane iz njihovih aktuelnih kataloga koji predstavljaju zensku i kucnu kolekciju potsetice vas na njihov ton. Mek i prizemljen, ugodan i funkcionalno chic. Pravi ton za ranoprolecni vikend kao ovaj...




























Ceka nas jos jedno lepo leto...


12 коментара:

  1. Kakvo fresco putovanje u Apuliu sa home katalogom, sve te boje uz belo apno i bose noge...defintivno hoču hammam towels, pa da ih nosim umesto šala.
    A uz to trebaju mi samo dve haljine Yoko i Iyo i spremna sam za leto.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja se nesto zakacila sa dzempere i kabanice ali ne bih se bunila ni bilo sta drugo da dohvatim...

      Избриши
  2. prva i sedma slika su mi cisto uzivanje i zadovoljstvo pretoceni u fotografiju :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. meni bilo tesko da se odlucima pa eto gomilice... ;}

      Избриши
  3. ...i na kraju čaj! Otputovala sam daleko.

    ОдговориИзбриши
  4. nikako, da izronim iz ovog posta..koliko osečaja, koliko očekivanja...ah, mene more uvek odvede u sva druga mesta. I kad sam več kot juga, ne mogu, da ne spomenem, da je juče umro jedan od tri (po meni, a meni najbliži)
    največih kantautora i poeta, ne samo italijanske scene, Lucio Dalla (uz njega De Andre i Battisti) ako vam ovo ime ništa ne kaže onda če vam ovo sigurno nešto reči
    http://www.youtube.com/watch?v=Hfknv_dzbyQ
    sutra bi napunio 69 godina.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pa eto bas mij e zao, leci se onda ovim danasnjim postom... :| :*

      Избриши
  5. great choice of pictures, they always show they're clothes so differently. Great blog :)

    http://theclothesimin.blogspot.com/

    Ruth xxxx

    ОдговориИзбриши
  6. Funkcionalni chic je nova crna, al' stvarno!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails