3. 3. 2012.

Freshly Toasted




Ogranicila sam sebe na jedan Toast post godisnje. Bio je jedan 2010, jedan 2011, evo tog jednog za 2012. Volim da zabelezim novine koji prate njihov jednostavan i eticki jasno isprofilisan pravac razmisljanja.





Strane iz njihovih aktuelnih kataloga koji predstavljaju zensku i kucnu kolekciju potsetice vas na njihov ton. Mek i prizemljen, ugodan i funkcionalno chic. Pravi ton za ranoprolecni vikend kao ovaj...




























Ceka nas jos jedno lepo leto...


12 коментара:

  1. Kakvo fresco putovanje u Apuliu sa home katalogom, sve te boje uz belo apno i bose noge...defintivno hoču hammam towels, pa da ih nosim umesto šala.
    A uz to trebaju mi samo dve haljine Yoko i Iyo i spremna sam za leto.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja se nesto zakacila sa dzempere i kabanice ali ne bih se bunila ni bilo sta drugo da dohvatim...

      Избриши
  2. prva i sedma slika su mi cisto uzivanje i zadovoljstvo pretoceni u fotografiju :-)

    ОдговориИзбриши
  3. ...i na kraju čaj! Otputovala sam daleko.

    ОдговориИзбриши
  4. nikako, da izronim iz ovog posta..koliko osečaja, koliko očekivanja...ah, mene more uvek odvede u sva druga mesta. I kad sam več kot juga, ne mogu, da ne spomenem, da je juče umro jedan od tri (po meni, a meni najbliži)
    največih kantautora i poeta, ne samo italijanske scene, Lucio Dalla (uz njega De Andre i Battisti) ako vam ovo ime ništa ne kaže onda če vam ovo sigurno nešto reči
    http://www.youtube.com/watch?v=Hfknv_dzbyQ
    sutra bi napunio 69 godina.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pa eto bas mij e zao, leci se onda ovim danasnjim postom... :| :*

      Избриши
  5. great choice of pictures, they always show they're clothes so differently. Great blog :)

    http://theclothesimin.blogspot.com/

    Ruth xxxx

    ОдговориИзбриши
  6. Funkcionalni chic je nova crna, al' stvarno!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails