16. 2. 2011.

Toast Coastlands

toast es 2011 cover

Prolecno bazanje po Mediteranu je, cini mi se, ono sto mi treba u ovom neobicnom periodu tranzicije. To nije prelazak iz jednog godisnjeg doba u sledece, to je nesto sasvim drugo. Something wicked this way comes. Wicked as in BIG.



Treba mi putovanje u neku taman drugaciju zemlju. Negde gde ne razumem maternji jezik. Italijanski, spanski, grcki. Da temeljno zapecatim spremnost posle turbulencija i ucaurenja.

toast es2011

Toast me gadja ravno u dusu sa ranoprolecnom storijom o mediteranskim putovanjima i plemenitom prljanju ruku u nekom malenom ateljeu. Videcemo. Anyway, sve ove zlatno senfaste mnogo vise pravdaju predvidjanja portlandskog samita koji je za boju 2011 postavio ton nazvan Honey Moon, naspram boje godine po Pantonu koji su pikovali tu neku Honeysuckle koju uopste ne odobravam. ;]








toast es2011



Prelistajte lagano, svojim tempom, ceo katalog.

• ♥ •

6 коментара:

  1. Анониман16.2.11. 11:59

    Isto putovanje želim i ja...Više je nego neophodno!:)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман16.2.11. 15:13

    Koliko divan post

    ОдговориИзбриши
  3. eto. fino smo se raspilavili.

    ñ_ñ

    ОдговориИзбриши
  4. čeznem za mediteranom, samo mi je još gore kad se posle šetnji između naradžinih stabala na skoro +20 vratim u smrznuti BG.
    a toast me je krajem avgusta sa samo tih par minuta žena koja se šetaju u širokom i nadasve genijalnom anti-(s)mrz asortimanu ubedio da je zima lepa jedna stvar...suvišno je reći da inače tako ne mislim i da ću sad već poludeti od bockavih džempera, štrafti preko čela od kapa...kakva uteha da je toastovo leto mnogo bliže mojoj realnosti...jeesss!

    ОдговориИзбриши
  5. e stvarno bi sad vec mogla malo da se zavrsi zima. bilo je lepo i ledeno ali dosta je. ode mi sva energija na ocuvanje telesne toplote, a stvaralastvo trpi ;)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails