9. 2. 2011.

Seasonal Flu Therapy



Ako ste tokom zimskih odmora istrosili sve filmove predvidjene za zimski bioskop, a malo ste se vise (kao ja) razboleli zbog duge velike hladnoce, zbog iznenadnog toplotnog skoka ili manjka sna i pada sistema, za tih nedelju dana koje cete sloziti kod kuce treba ce vam novi batch filmova.

I dok zimski bioskop trazi nesto slatko, nesto kiselo, neki crtac, neki zenski film, neku pljacku i neku elitnu preduhovitost, iznenadni biskop organizovan povodom sezonskog gripa zasluzuje mellow novitete. Gomilicu isceljujucih filmova.

To ne znaci da standard sme da pada kad smo bolesni. Ne idemo na bljuzgu, idemo na new mellow. Tako mi bar na prvi pogled deluje ovih par filmova koje biram zbog trust worthy glumaca, reditelja or both.



novi Woody Allen


ovo bi mogao biti dobar film, a mogao bi biti i... suprotnost tome


novi WW


yes we (teachers) can


cekajuci novi film Mirande Dzulaj, The Future


i nesto malo drugacije a jednako lekovito




*

.

9 коментара:

  1. Nešto ću morati pogledati od ovoga!:) Hvala na preporukama!:))

    ОдговориИзбриши
  2. ne mogu da verujem... suludo...sad sam ustala i vidim i te imas film kao danasnju temu.
    dobar izbor filmova, btw.

    ОдговориИзбриши
  3. @Dragana Honey Daša
    javi kakvi su ;)

    @jovana
    ( ^ _ ^ ) ~ ~ ~ ~ ( ^ _ ^ )
    to je kao telepatija emotikon

    ОдговориИзбриши
  4. hvala ti kao u uvek što napraviš predselekciju za nas koji su lenje bube da traže sve to. :)

    ОдговориИзбриши
  5. meni se dopao novi Woody, nije preduhovit kao neki mu filmovi... ali sladak, likovi zanimljivi as always, "glumica" my fav. Brzooo ozdravljenje ;)

    ОдговориИзбриши
  6. da, i meni nesto drugacije deluje... i slika je drugacija... neki cudan izbor direktora fotografije... not sure sta me tu grndja, moracu da pogledam. thnx!

    ОдговориИзбриши
  7. ja sam od seasonal flua samo spavala i spavala...

    a novog W.A. gledala: London, N. Watts, njene savrsene kragne + razni neverovatni a sasvim ubedljivi likovi - prija.
    ...a za Pinu se posebno spremam. znam je samo iz Almodovarovog Hablle Con Ella, ali mislim da je dovoljno:

    http://www.dailymotion.com/video/x7q61e_pina-bausch_music

    btw, Todorovicka ovde, s novog naloga i blogera, ali i ovaj put bez bloga B)

    ОдговориИзбриши
  8. znam znam todorovicka, prokljuvila sam te! B]

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails