10. 2. 2011.

Color Notes No.34: C'EST MOI

Beleske koje ovde zovem Color Notes krckaju se setajuci po folderima koje neprestano nosam sa sobom na malenom usb-u zakacenom na mobilni.

Ovaj set imao je radni naziv "MIX OF ME" ali mi se sada cini finije da ovaj set nazovem "C'EST MOI". Scena je: tata utrcava u stan sa pozdravom "C'est moi, to sam ja!". Kakav je to silan i naoko bezrazlozan entuzijazam! Moj tata je car.


So here it is, iako se vec znamo, jedne Color Notes koje nemaju toliko boja ali su prepune nijansi. Dakle: Bon jour, c'est moi!




Nikad nisam blog postovala iz kafea. Moram to da probam.


Obozavam ovu fotku. A Odri herself je TAKO smirujuca pojava.


Cigara mi stoji otprilike ovako


Zezanje sa slamcicom mi mnogo vise lezi


Jednog dana imacu Chanel jaknicu/sako/zaket. Kako god. Imacu.


I uz nju bih nosila ovakve cipele


Zakrpice mnogo volim, narocite wardrobe healing ones kao sto su ovi flasteri od recikliranog kasmira


Za rucnim satovima patim vise nego za cipelama i tasnama


A uglavnom nosim samo baba Marin


Potrazicu i dedin, ovu atmosferu ima


Ordenje ima posebnu magijsku privlacnost. Ne zbog politicko-vojne tezine, nego zbog ulimativno spektakularnog dizajna koji pokriva moj drama queen aspekt


Ah da, i ruze, od pre par godina - I'm all about roses. Sad imam i dugo zeljeni parfem Paul Smith Rose


I could pack up any day and move. U jednoj ruci muz, u drugoj laptop. Sve to u Forda i - ciao ragazzi!


Salonski fresh, layers and corsets i ispod bela sa cvecem koja potseca na vocno cvetne museme stele mekartni


and i also have some of the old hollywood in me. so i've been told.


u modernom pakovanju


sometimes i'm a lazyass being kinda sweet, puzzled and quirky


lazyass being hysterical for wasting time


and lazyass finding a way to move the most efficient way. laziness is blessed.


kornjaca koja barbi skejt tretira kao surf board. neprocenjivo.

==================

pics are links

bisou!


11 коментара:

  1. sjajno as always!
    fav mi je odry sa slamkom :) neprocenjivo!
    uh i bakin sat...tu cu se zaustaviti.

    ОдговориИзбриши
  2. sjajno!
    bash imam neshto slichno pripremljeno, ali moje je otprilike c'est moa kad poratsem, nikako da se setim da postujem :)
    btw i ja imam baba Maru, ali nemam tako lep sat :)
    i na kraju obavezno morash pisati iz kafica, meni buka uopshte ne smeta, chak mi je i zanimljivo. a + imash lepo da te sluze kaficama i kroasanima

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je najbolji onaj momenat sa ciao ragazzi, u tom sam raspolozenju

    ОдговориИзбриши
  4. e pa kad je bakin sat izazvao paznju shvatila sam da je neka tamo slika koja opisuje atmosferu totalno neadekvatna. evo originala. velika tufna pored je velicina novcica od 5 dinara, da biste znali koliko je satic tiny :}

    @La Lara
    ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман10.2.11. 14:31

    moj omiljeni miris je od iste sorte, samo sto je u more ruza dodato jos malo smokvica!! L OMBRE DANS L EAU
    i jos bih samo volela jedne sunjaletankice Isabel Marant....pa da se parkiram u neki izlog kuckam i vrtim slamku...
    parfemska prijateljica da ne kazem expertica

    ОдговориИзбриши
  6. e parfemska moja, ocigledno cu morati da napravim i jednu storiju o diptyque...

    ОдговориИзбриши
  7. 1. eee, ragazzi, necete valjda da palite :O

    2. tata - car!

    3. neznajuci za tvoj danasnji post, trazila i trazila danas bakin sat :) a baba-Marin - juju - tres bon!

    ОдговориИзбриши
  8. ma ne idemo nigde dramaticno daleko nego te selidbe brojne vise mi nisu problem. evo blog pisem sa cetvrte ili pete adrese od njegovog nastanka...

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails