11. 2. 2011.

Kate, Jack, Partners & Spade




Sve smo odlepile za Kate Spade. S pravom. Za mene je to jos jedan lep komadic u slagalici koja opisuje Njujork.

Kate i njen muz Andy '93 su krenuli sa Kate Spade brendom koji je najpre nudio tasne, a tokom godina se rasirio na razne sitne goodies, agende, pidzame, amrele i tako to. Onda su izmislili savrsenog partnera za Kejt. Nazvali su ga Jack. U Jack Spade opusu naci cete jednostavne prakticne promisljene stvari koje cine osnovu stila jednog muskarca, nista nadmeno i prenapucano. Ni Kejt ni Dzek vise ne pripadaju Kejt i Endiju.

Endi zato ima studio Partners&Spade. And I looove P&S. Oni su something else. Kao sto je Kate slatka i approachable, Jack classic i charming, P&S je jedna duhovito elitna jedinica. U toj radnji naci cete i

Table Stabilizers



Table microphones from the 1940's-1960's


Moje OMILJENE sekire by Best Made Co.


A u malom studiju Partners&Spade... tamo se prave kampanje sa Kejt i Dzeka. Tamo je nastala i ova kampanja koju je za njih fotografisamo Tim Walker. Opet taj Tim Walker i opet taj red velvet cake...



I tako sad, zahvaljujuci Jeleninom skretanju paznje na frishki KateSpade tumblr, uzivam u daily fresh fotkama iz Njujorka. Instantly provuceni kroz besplatnu aplikaciju za iPhone, Instagram, izgledaju polaroidish i tako dupliraju udarac na sentiment.







Meni malo treba da upadnem u totalnu patnju za Njujorkom. Tamo je sve moguce. Pre neki dan sam sasvim slucajno saznala da je u zgradi u kojoj smo mi bili srecno situirani while in NYC, svojevremeno zivela - LADY GAGA! How cool is that! ;D

~ ~ ~

6 коментара:

  1. Table Stabilizers!!coveceee...znaci postoji neko ko me razume. meni su oni preko potrebni sa ova moja tri-cetiri klimava stocica.
    fantasticno!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11.2.11. 11:41

    Sve smo odlepile za Kate Spade. -tako istinito!:)

    ОдговориИзбриши
  3. ahahha ajde da ja jedan dan ne moram da pishem o njima. aliii shta cu onda, o chemu sad da pishem ::)))
    oh kate&andy usvojite me!
    p.s. lady gaga? wohoo mega kul.

    ОдговориИзбриши
  4. @Barbara Ismailovic
    pa jel da da je to jednostavno genijalno!

    @Juliet's pen / Jovana
    ooo da.

    @Jelena K.
    samo ti nastavi, ne smeta nista.
    lejdi gaga - pa jel da da je to super kul!?!!

    ОдговориИзбриши
  5. da li imash omiljene sekire?
    naravno da imash! :))))

    ОдговориИзбриши
  6. buahahahaha!
    hvala za primecivanje ;)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails