12. 2. 2011.

Lovely Sensa

sensa lovely cover

E pa, ovo nisam ocekivala! Sensa je ovog meseca postala Lovely Sensa!

Krijuci od mene, ili, lepse receno, spremajuci mi iznenadjenje, u redakciji overall glavna i odgovorna Zana Poliakov i za vizuelno zaduzen Branislav Tisma, nisu mi rekli da ovog meseca moji Lovely fontovi postaju i njihovi! Tako je februarski broj osvanuo sa glavnim naslovom ispisanim Lovely Audrey fontom, a i unutra cete svako malo nabasati na Audrey ali i na ostala dva, Sofia i Grace.

Evo kako u jednom naslovu Sofia i Audrey saradjuju...



Sitan vez, bela Audrey na nezno plavoj...



lovely sensa strana





Sensa i ja, zajedno u vremenu.



Veliko hvala Zani i Tismi na odluci da domacu Sensu upgrade-uju localy made fontovima. Nisam ni pretpostavila da ce se ovo desiti, znate kako dizajner razmislja - matrica je sveta stvar ;p Ocigledno, when there's a will there a way. Thanks you guys!!!

I naravno, ako do sada niste, preuzmite i vi Lovely font familijicu.


10 коментара:

  1. Superiška!:) Super je font!:) lajkam!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман12.2.11. 10:00

    Predivno je!:) Volim Sensu!:) Trcim napolje da kupim i citaaaam!:)

    ОдговориИзбриши
  3. haha znash da sam videla pre neki dan i okrenem se sagovorniku i kazem viiiiidi janin font na sensi!
    dobila sam samo blagoteleci pogled, u stilu o chemu li sada ona bulazni :)
    a tako lepo ide uz sensu

    ОдговориИзбриши
  4. Primetila Sensu, a čini mi se da je i novi Mali Politikin Zabavnik pomalo lovely - tačnije naslovi tekstova namenjenih devojčicama. ;)

    ОдговориИзбриши
  5. ooo pa prvi put cujem, bas cu da potrazim! hvala!

    ОдговориИзбриши
  6. hehe hvala na vecitom podrzavanju font povodom :]

    ОдговориИзбриши
  7. Ne znam jesi li pronašla Mali Zabavnik. Tu je novi broj i opet Sofija. Definitivno ima obožavaoca u redakciji. ;)
    https://lh4.googleusercontent.com/_6F0vjOiskrs/TVvPIUJTuOI/AAAAAAAAB0Q/HHj2zV_qxx4/s512/%D0%A1%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D0%BA%20%D1%86%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%B3%20%D0%B5%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B0%2016.2.2011%20141813.jpg

    ОдговориИзбриши
  8. Daaaa! Pronasla sam bas ovaj broj danas! Suuuper je Sindbad i Ferari u Abu Dabiju! ahahaha

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails