19. 2. 2011.

Back to the Future


CECILE IN 1987 & 2010, France

Iako koncept u kome se stare fotke ozivljavaju u sadasnjem trenutku nije nov i vec dugo mu se smeskamo na netu leteci kroz slike koje iskacu kada guglujemo young me now me, ono sto je njegov aktuelni i super popularni dodatak je projekat Irine Werning, fotografkinje iz Buenos Airesa.


Oscar 1978 & 2010, Buenos Aires

Ono sto njene rekreacije starih scena razlikuje od youngmenowme verzija je to da iza njih stoji ozbiljan minuciozni rad, traganje za sto slicnijim kostimima, lokacije su identicne ili jako slicno iscenirane, a fotografski stil besprekorno istrazen i iskopiran uz duhovitu nadgradnju.


PANCHO IN 1983 & 2010, Buenos Aires


FLOR, MALE, SIL IN 1983 & 2010


IAN IN 1984 & 2010, London


MECHI IN 1990 & 2010, Buenos Aires


FLO, MARIA & DOLORES IN 1979 & 2010


TOMMY IN 1977 & 2010, Buenos Aires


MARITA & COTY IN 1977 & 2010, Buenos Aires


SUE IN 1977 & 2010 , London

Projekat Back to the Future je tekuci a ja jedva cekam da vidim nove dodatke kolekciji.

*.*.*.*.*.*

8 коментара:

  1. meni je ovo nekako depresivno

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.2.11. 10:34

    hm hm vreme leti :) ali karakter ostaje!

    ОдговориИзбриши
  3. da da protok vremena je cudesna stvar kad se vidi ovako na konkretnim primerima. shvatam da moze da deluje i depresivno ali ja to vise prihvatam kao odu vremenu, njegovom protoku i pojedincu kao predstavniku svih nas u svemu tome.
    a i taj tehnicki aspekt u ovom slucaju mi je zanimljiv i vredan paznje i pohvale.

    ОдговориИзбриши
  4. joj-sve sve ali kako je moguce da ovo depresivno????????

    nimalo.

    jedino ako postoji neki strah od starosti?!?!!
    meni su sjajno odradjene ove fotke...sjajno mi je sto smo to "mali mi" (mame, tate, bake deke su nas oblacile, voleli mamine cipele,dekine sesire-tu se svako prepoznaje)i sto se pored nekog ponavljanja,repeticije mesta, odece tacno oslikava i uhvacen svaciji karakter

    ОдговориИзбриши
  5. izgleda da su reakcije na ovaj projekat jako licne i emotivne sto verovatno znaci da ima neku specijalnu istinitu zicu, a za istinitost uvek treba imati respect :]

    ОдговориИзбриши
  6. hahaha pa ovo je fenomenalno! i zaista su fotke i nezne i duhovite, prepune emocija. divno, vreme odmiče a mi zaista ostajemo isti oni klinci. tracak onog sto je u nama, i sto ne podleze starenju. cisto i nezno <3

    ОдговориИзбриши
  7. Gravitacija je divna stvar. Sve nas drži prizemljene;)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails