21. 2. 2011.

Color Notes No.37: NO SLEEP TILL BKLYN








najdirljivija slova koja sam videla u poslednje vreme... just look at them... my oh my


thank you is a must even if you're pissed


lost track of the credits for this sweet summer time organic lettering


everyone is in love with these. they sweet. to sweet for my taste, but still, handlettering + choco = must mention


now that's some serious hungry rage. i totally understand this. been there, never done that though. podvuceno zutom.


it says Liberté Égalité Typographie


it says better safe than sorry


kad ukrstite tipografiju i alhemiju dobijete AL-KIMIYA font


jedan od retkih stampanih kalendara koje bih jaaaako volela imati. gde li sam zaturila moju kolekciju ovih nalepnica.


looooove this! oreo je kao mini traktorska guma!



slova kao muzika


koliko je ovo slatko efektno i zabavno!


now this is one sweet portion of contemporary mildly distressed calligraphy


neka pricaju sta hoce, ja verujem japancima i priusu


everything counts in large amounts


everything's a canvas



chalkboard lettering is big at this moment


jos bklyn bridge and we're there


most pics are links

...................

12 коментара:

  1. jos bklyn bridge and we're there :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. i ja potpuno verujem japancima i priusu.

    a za post - respect, narocito za muzicku podlogu ;)

    ОдговориИзбриши
  3. dobro jutro, post je izostao. molim da mi se refundiraju pare and whatnot. :/
    drugo, primećujem da si pimpovala blog. :))

    ОдговориИзбриши
  4. prvo - evogac
    drugo - jes. bilo je ili temeljna zimska depra ili mali blog pimp. odlucila sam se za drugo.
    ;*

    ОдговориИзбриши
  5. Samo da prijavim da sam iskoristila Lovely Sofia font da ispišem prezime i broj stana na poštanskom sandučetu u svojoj novoj lepoj zgradi u svom novom iznajmljenom žutom stanu! :) font je divan, naročito što je bilo dosta slova "i" koje ima malu kapljicu ili vatricu na vrhu :) Hvala još jednom na dozvoli korišćenja!

    ОдговориИзбриши
  6. eee lovely! slikni pa posalji ;)

    ОдговориИзбриши
  7. lovely sofia :)

    https://docs.google.com/leaf?id=0B-DaszZyocN1ZGU1ZjNjZDUtYzQ4Ny00YWE1LTk3YTktZGYyZmIzOGMzYTYy&hl=en&authkey=CIGf3ssG

    https://docs.google.com/leaf?id=0B-DaszZyocN1NTM2ZWUxMWYtMWFlOS00ZjhkLTkzNTEtNjZiYjQwOGJlNTE1&hl=en&authkey=CN_3isYN

    ОдговориИзбриши
  8. oooooo! e pa cast mi je najavljivati vas novi dom i docekivati vasu postu :)

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala vama, tj. tebi! :) nema lepog sandučeta bez lepog dizajna a samim tim ni lepog doma :) još da nađem savršenu lavanda nijansu da presvučem fotelju i moj yellow-mellow čardak će biti cakum-pakum :).

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails