8. 2. 2011.

Color Notes No.33: CANARY

SO, dearies. Nakrcalo se Beleski u Boji. Posto su to crtice koje hvataju aktuelno raspolozenje i web putanje, ne mogu vise da cekaju ovde kod mene. One jos i tako-tako, ja ne mogu da cekam. Ergo, ovih dana - slikovnice.

Danas: CANARY. Nesto sam posebno into it ovih dana. Uz ostatak moje zimske kolor palete, ovo je jedini zest. Jos jedna boja i finish zimske palete. I zime. Bila je prava. Debeli temperaturni minusi and all. Debeli razlozi za hibernaciju i ususkavanje. Neprocenjivo. Posle toga prolece i new bloom. Kanarinac zuta je pravi posrednik izmedju ovih faza. Kao i ovaj filmic.



some days i feel more like an egg yolk


V is for Vidalia Onion


ultimate canary classic adidas vibe


he doesn't care a bit about the lipstick threat


impeccable


yellow rosy passionfruit&mango tarts


italian gesture


almost a canary. beautiful print.


bookmarker


highlighter


sleeve from marc


and it's marc again

canary diamond


my oh my


curious about this book


how come thet i've never heard about these guys til now!?


she looks all grown up


i looooove the scent of mimosas


ja i google reader.


pics are links

bisou!

......

7 коментара:

  1. mislim da nije adidas nego asics. nevertheless, kanarinac rules!

    pus pus

    ОдговориИзбриши
  2. ma daaa nego ja imam sentiment za three stipes a za asics nemam. a ovo mi je taj vibe. ^3* (to je kiss iz profila, oko, napucena usta i zvezdica kao cmok itself)

    ОдговориИзбриши
  3. http://i52.tinypic.com/314t4w2.jpg

    ОдговориИзбриши
  4. hahahaha, sve sve ali ja i google reader je epic!
    mogu samo da se potpisem i dignem za bloglovin'

    ОдговориИзбриши
  5. mama mi rekla da sam kad sam se rodila imala dečiju žuticu. :P pregledom ovog posta dobila sam jednu instant divnu kao svilena limun bombona...

    :)

    ОдговориИзбриши
  6. sapatnice moja bebeca i ja sam imala fiziolosku zuticu! uzdravlje!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails