27. 2. 2011.

I WANT DUMPLINGS!!!



Beograd i dumplings nikako da se upare. I kako to vec biva, jede mi se upravo ono cega nema. I kako vreme ide - sve je gore.

Slatkisa mi je nekada dovoljno da se nagledam na netu i skroz sam ok. Sa dumplingsima ne ide tako. Biva sve deshperatnije. Nedelja je i ja bih se udavila u ovim carobnim paketicima.



One za supu, mini zalogaji, one u bambus kotarici za parenje, velike i kao obraščići... steamed su mi omiljena vrsta. Ako su sa mlevenim shrimpovima - premija. Ovom se filmicu vracam svako malo vec godinu dana, od kad se pojavio u Chow video streamu:



Nedavno sam naisla na jedan sveobuhvatni dumpling post i da bih ga sacuvala od zaborava pohranjujem ga ovde. Sve ove slicice poticu is tog posta, ohrabruju me da se bacim u akciju i priustim sebi turu uzivanja. Recepti za razlicita punjenja, klasican prateci sos, a racune se da omotace mozete kupiti gde god. Avaj! Nije ni to nepremostivo, nalazim kako se prave Wonton Wrappers. Pa se mozda upustim u ovu avanturu. A kad ih pravite, udrite naveliko pa ih mozete zalediti i sacuvati za drugi put. M.LJ.A.C.



10 коментара:

  1. Анониман27.2.11. 10:49

    jaaaoj kako je ovom master damplings ciki slatka oklagijica kojom ih malo rastanji :)
    A meni od ovih pecnutih na susamu ide voda niz bradu!
    Treba se odvaziti!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман27.2.11. 12:45

    ovo je za postovanje!:)

    ОдговориИзбриши
  3. Jao i ja se pitam sto toga nema u Beogradu...:( I meni mnogo nedostaju! Predivni Dim Sum...

    ОдговориИзбриши
  4. uhhhh dobacila bih ti koju, idem na veceru kod Hye-geun, koja cini cuda u kuhinji sa dumplings-ima - korean style 만두 , plus joj je mama back in Korea kuvarica. Ucim i upijam ;) pa cu pricati

    ОдговориИзбриши
  5. :) JA RACUNAM DA KAD SE POJAVE KOD NAS, TI ĆEŠ PRVA DA NAM JAVIŠ! :*

    ОдговориИзбриши
  6. dosta o hrani i kuvanju =)ja sam postala totalno navucena na good food looking good / (almost) too neat to eat i non stop sam u akciji kad smo vec kod toga
    =)

    ОдговориИзбриши
  7. da da majstorija je zato bih gotove a ne da pokusavam u prazno.

    @draga
    bla-gish! dovuci je ovamo i pocnite biznis!

    @marina
    ko mi ih ovde servira dobija temeljan review i srdacnu preporuku ako zadovolji standarde. no kidding.

    @flaneura
    e pa dobro da znam da taj bocni segment nekom znaci. osim meni, naravno. meni je to kao da se nesto stalno kuva kad svratite kod mene. onako chit chat uz spremanje klopice.

    ОдговориИзбриши
  8. koliko se ja sećam mogu da se kupe u jednom štrokavom restorančiću na spratu sa spoljne strane u starom kineskom tržnom centru.jela jednom tamo i ostala živa!:)

    ОдговориИзбриши
  9. e pa to je - vise volim da bucnem dumplingse u tamno sirce nego u strah za zivot
    ;p

    ОдговориИзбриши
  10. napomena: evo jos jednog tutorijala za strpljive istrajne i zeljne:
    http://www.onebitemore.com/2011/01/steamed-dumplings/

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails