23. 2. 2011.

Natalie, Cherie



Eovo sam cekala. Natalie Portman, Sofia Coppola i Tim Walker zajedno u frishkoj reklami za parfem Miss Dior Cherie.

A onda, kao da sam previse ocekivala, nekako mi je print ad koji se pojavio pre reklame bio... nedovoljno poseban. Nedovoljno sanjalacki za Tima, nedovoljno mesmerizing za Natalie, nedovoljno atmosferican za Sofiu. Sad mi i ta tipografija smeta, ja bih to bolje... Da, tipografiji je trebalo osvezenje. I have a vision na tu temu. Dior people, slobodno me kontaktirajte.



Ipak, fotke iza scene lagano su me, nenametljivo i diskretno - ocarale. Pridobile da dam thumb za ovaj pohod. Mnogo lepih preciznih kadrova iz knjige snimanja...



carobna carobna haljina



pa Tim Walker na poslu



i nesto sto zaista lici na njegovu scenu



excuse me, ali ovo iza kamere ne deluje kao Sofia..?



Savrseno mi odgovara potpuno svedena kolorno prociscena atmosfera, kontrastna a ni malo ostra u tom sukobu crne i bele. I na taj nacin je suprotna od prethodne Miss Dior Cherie kampanje. Mnogo manje girly, odraslija, zavodnickija. Dok je u prethodnoj skakutavo treperila pesma BB Moi je joue, sada je podloga atmosfere sva suprotna numera Je T'aime. U skladu sa Sofijinom omiljenom temom, ultimativnom dekadencijom, notable segment je kupanje sa naocarima za sunce. Evo, pogledajte sami.



Pitanje karaktera, zivotne faze, personal likes - meni ova vise lezi od prethodne.

Ah, da, beleska: never let Americans pronounce French names.

_________

most pics via thestylistsite

9 коментара:

  1. Prelepa mi je Natali. Sviđa mi se reklama!:)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23.2.11. 08:34

    ovo je predivno!:) haljina je zaista carobna :)

    ОдговориИзбриши
  3. kad se budem videla sa dior ljudima svakako cu te preporuchiti ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Mademoiselle Jana, Votre critique est excellente!!! :) Iako mi je i prethodna ad. veoma draga, ova gađa u centar zrele Parisienne romantike...

    ОдговориИзбриши
  5. Samo da se oglasim! Finally!
    Pozdrav ogromni!Pomno pratim svaki post! :)

    Naravno,i link da prosledim, možda će biti podesna muzička podloga za Black&White Notes post! Slowly snowy song! Enjoy!

    http://www.youtube.com/watch?v=FgKZTZ2Do8w

    ОдговориИзбриши
  6. haljina je super! sofia sigurno tu negde pored i proverava snimak na drugom monitoru, a ovo je neko zaduzen za fotografiju ili samo kamera-man.

    ОдговориИзбриши
  7. @Amelie, Tadahiro Uesugi obozavateljko, hvala lepo.

    @Desanka
    hihi, znam ja da si ti tu :)
    hvala mnogo, Melody je divna!

    @Irena
    ma of kors, zeeeezam se :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails