14. 3. 2012.

Fresh Food Favs

Za razliku od jucerasnjih, davnasnjih kulinarskih online favorita, danas vam predstavljam tri kujnice koje sam tek nedavno otkrila. Sve tri francuske, sve tri neopisivo svetle, sveze i prozracne.

- 1 -

Ceo net je lud za njenim Pantone tartovima, ja sam se zacopala u njene prethodne rukotvorine. U toliko istrazenom svetu kao sto je food blogging, ona je pronasla svoju posebnu putanjicu, sa tananim dekorom, sicusnim dodacima, spojem Evrope i istoka. Ona je jaaaako crafty.









- 2 -

I French, i crafty, i hint of Japan, i prozracno. Griotte i Carnets Parisiens kao da su sestre.









- 3 -

Tumbl blog koji se idealno uklapa u do sad ustanovljenu atmosferu. Sve belo. Heavenly. Pretrazujte redom ili ih filtrirajte pa gledajte sastojke, antree, glavna jela ili dezerte.








Kakvo osvezenje u mojim web putanjama!

:9

10 коментара:

  1. prelepo...francuski...savrseno...

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15.3.12. 17:42

    Сплендид!
    Једноставно обожавам фуд блогинг & арт фуд.. а о креативности да не причам.. ("~")
    Тако софистицирано и пажљиво бирано сваки пут од тебе! |*-"|
    Нађа

    ОдговориИзбриши
  3. griotte gutam i divim se i presretna sam nad toliko lepote malih prefinih detjala..toooo!!!
    a moram imati carnetes mugs! moram;)
    i oduševljena sam nad tvojim sorbet čarapicama:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. sad mi jos fali nova prolecna obuca, a bacila sam oko na neke koje bi sjajno isle uz te carapice ;)

      Избриши
  4. oh, ja bi te odmah sredila pencil skirt, kaputič 3/4 rukavima in mint cipele sa petom i popodnevni aperitiv u Luxemuburškom parku...ah, da zaboravila sam na "grafičku" mamaramu .. hmm...možda a la turban:) evo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da, da, evo ga, juce kupljen:
      http://3.bp.blogspot.com/-XM1ihw-FECU/T0xmCjgUzcI/AAAAAAAAACo/vC6DFr0cQig/s640/Zara+coat.jpg

      sad ostalo po tvom spisku da obavim ;}

      Избриши
    2. da, da baš ovakav kroj, evo jučer si mi brala današnje misli;)

      Избриши
  5. ..trčim za tobom...jer si zaboravila naočake;)
    http://www.miumiu.com/en/IT/e-store/dep/eyewear/cat/acetate/product/SMU10N_E7SO_F00A2?from_stl=57233

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails