BACKGROUND BY LEENA TUULIKKI

14.03.2012.

Fresh Food Favs

Za razliku od jucerasnjih, davnasnjih kulinarskih online favorita, danas vam predstavljam tri kujnice koje sam tek nedavno otkrila. Sve tri francuske, sve tri neopisivo svetle, sveze i prozracne.

- 1 -

Ceo net je lud za njenim Pantone tartovima, ja sam se zacopala u njene prethodne rukotvorine. U toliko istrazenom svetu kao sto je food blogging, ona je pronasla svoju posebnu putanjicu, sa tananim dekorom, sicusnim dodacima, spojem Evrope i istoka. Ona je jaaaako crafty.









- 2 -

I French, i crafty, i hint of Japan, i prozracno. Griotte i Carnets Parisiens kao da su sestre.









- 3 -

Tumbl blog koji se idealno uklapa u do sad ustanovljenu atmosferu. Sve belo. Heavenly. Pretrazujte redom ili ih filtrirajte pa gledajte sastojke, antree, glavna jela ili dezerte.








Kakvo osvezenje u mojim web putanjama!

:9

10 коментара:

  1. prelepo...francuski...savrseno...

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15.3.12. 17.42

    Сплендид!
    Једноставно обожавам фуд блогинг & арт фуд.. а о креативности да не причам.. ("~")
    Тако софистицирано и пажљиво бирано сваки пут од тебе! |*-"|
    Нађа

    ОдговориИзбриши
  3. griotte gutam i divim se i presretna sam nad toliko lepote malih prefinih detjala..toooo!!!
    a moram imati carnetes mugs! moram;)
    i oduševljena sam nad tvojim sorbet čarapicama:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. sad mi jos fali nova prolecna obuca, a bacila sam oko na neke koje bi sjajno isle uz te carapice ;)

      Избриши
  4. oh, ja bi te odmah sredila pencil skirt, kaputič 3/4 rukavima in mint cipele sa petom i popodnevni aperitiv u Luxemuburškom parku...ah, da zaboravila sam na "grafičku" mamaramu .. hmm...možda a la turban:) evo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da, da, evo ga, juce kupljen:
      http://3.bp.blogspot.com/-XM1ihw-FECU/T0xmCjgUzcI/AAAAAAAAACo/vC6DFr0cQig/s640/Zara+coat.jpg

      sad ostalo po tvom spisku da obavim ;}

      Избриши
    2. da, da baš ovakav kroj, evo jučer si mi brala današnje misli;)

      Избриши
  5. ..trčim za tobom...jer si zaboravila naočake;)
    http://www.miumiu.com/en/IT/e-store/dep/eyewear/cat/acetate/product/SMU10N_E7SO_F00A2?from_stl=57233

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails