19. 3. 2012.

MASTER: André Edouard Marty



Nadam ste da ste tokom vikenda ulovili bar koji sat u prirodi. Makar jedna lenja besciljna voznja kroz Topcider... Bistar zrak, fina temperatura. Ako vam je imunitet na nivou - idealno. Iako voce jos nije procvetalo, ovo je bilo ovovikendno raspolozenje...



Pa jos...







U pravom raspolozenju pronasao me je Parizanin André Edouard Marty. Njegove ilustracije jedan su od najdivnijih predstavnika Art Deco stila, bilo da su u pitanju one modne, za velike magazine kao Vogue, Harper's Bazaar, Vanity Fair, ili promotivni plakati kao ovi, neverovatni, za britansku zeleznicu. London Transport Museum ima arhivu koja mi topi srce.






Nesto mama+cerka pastorale, pa nesto akcije. U oba slucaja, GillSans, naravno. Ali rucno crtan, pa sav lelujav i tako dirljivo nepravilan. Paleta, tako neverovatno aktuelna. Pasteli i pokoji bljesak najcrvenije crvene.






U LTMuseum radnji mozete kupiti reprodukcije njegovih plakata, medju kojima je i ovaj, Wimbledon tennis 1933 poster, pretvoren u podmetac za jelo, ili set solja na istu temu. Aaaaa kakav set!




Ovo bi na primer bila jedna idealna postanska marka:


I tako dolazimo do sutrasnjeg posta...

6 коментара:

  1. Divne su!I ja sam se istopila promatrajući. Još me je ovaj prvi set (weekend) od razdragane dinamike do statično prefinjenih, zaustavio. :) A tek majka i kćerka i uopšte Family serija... Divota!

    ОдговориИзбриши
  2. zar ne bi bilo predivno, da bi se usudili i ovogodišnje olimpijske promovirali u tom "razpoloženju", ha. pa bio bi i fini poklon Kraljici, sa obzirom, da je tada nekde rođena;)
    Ah, vidi se, da nisam ciljna publika Olimyc Games:I

    ОдговориИзбриши
  3. bas prolecno!

    Matilda je skroz u pravu, jedan retro Olympics marketing bio bi pravo osvezenje u poplavi 3D, 4D i ostalih hajtek vidite-kako-samo-svetli kampanja!

    ОдговориИзбриши
  4. ma, huskaju nas na borbenost, a ovo je susta suprotnost. svi bi se grlili i sportisali po meri coveka a ne kiborga ;)

    ОдговориИзбриши
  5. haha, kiborgi...pa neke sportašice tako i izgledajo...umesto, da mi zavezale svilenu traku preko čela, obukle leprševe bele haljinice i mekane tenisice, onako a la Chanel;)
    baš me zanima šta je stvorila Stella za englesku reprezentancu...kaže, da če dodati a tuch of glamour

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma mi romantiziramo sport, to je takmicenje, pomeranje granica, a ne razbibriga. :}
      a stella... pa s obzirom na to kako je modelovala za adidas... sigurna sam da ce biti odlicno. i pametno i funkcinalno.

      Избриши

Related Posts with Thumbnails