10. 3. 2012.

Favorite Florists

Iako i dalje hladnjikavi, dani su postali suncani. I cvetniji. U glavi mi je kao na ovoj fotki Dzesike Devic:





I dodjose na red moje omiljene flower girls.

1

Prvo, Lotte Lawson i njen cvetni studio Lotte&Bloom lociran u Glazgovu, Skotska. Studio koji pravi sve od nule i po meri a svoj stil opisuje sa wild, unstructured and abundant. Ah, taj logo sa cvetnim dekorom all around...





... pa sajt, sa krupnim cvetovima preko celog ekrana...











... and a whole bunch of flower stories on Lotte&Bloom blog.


2

Letimo preko okeana i slecemo u Bruklin jer se tamo nalazi Amy Merrick, floristkinja sa jednako rascvetanom dobrodoslicom:





... a onda ususkani puni buketi kraj prozora.











A njen carobni carobni blog pratim sa uzivanjem od vajkada, cini mi se.


3

I onda, just a few blocks away, i dalje u Bruklinu, nalazi se Saipua. Soap and flower shop, ali ja se fokusiram na cvece. Sarah Ryhanen svoje cvetne galerije organizovala je po godisnjim dobima. Evo samo po jednog aranzmana za svako od njih:











I Sara ima krasan blog, za brze cvetne beleske. U njemu se banjam odnedavno, a vama je pravo vreme da mi se pridruzite bas ovaj suncani vikend.


odoh da potrazim jednu dragu knjigu,
jednu od prvih koje sam citala, Cvece male Ide.
Uz to, poljupci za moju dragu cvecaricu Idu :*

2 коментара:

  1. hvala. hvala na ovom predivnom postu.
    uvek, ma baš uvek se iznenadim kada vidim savršeno nesavršene stajlinge biljka, uvek se može još dalje i zbilja nema kraja....
    nisam znala ni za jedan blog i sada su među mojim Pogledaj svaki dan. Prekrasno.
    pure art.
    i hvala što i dalje daruješ Ingrid Bergman. Obožavam je!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. eto, neki postovi traze vise paznje i tesko ih je sabrati ali je lepo kad vidis da si nekoga ovako obradovao! :*

      Избриши

Related Posts with Thumbnails