13. 3. 2012.

Kitchen Queens

Kako je moguce da o ove tri, cini mi se moje omiljene kulinarske stanice na netu, nikada do sad nisam govorila?


~ 1 ~

Prva medju jednakima, Heidi Swanson i njen 101 Cookbooks. Imam njenu prvu knjigu, dobavicu i drugu. Volela sam da vidim kako joj je bilo u Japanu, Parizu, Rimu. Volim i kad ne mrda od kuce, tada uzivam u receptima, lepim, jednostavnim, obicnim, izvodljivim, zdravim i uskuskanim. Obozavam njenu kuhinju, bas kakvu ja zelim. Bela mermerna radna ploca, bele ciglice plocice na zidovima. I kuhinjski prozor. Sta god da prikacim od njenih fotki kao ilustraciju reci ce vam sve. Evo zato ove tri, bez nekog plana.










~ 2 ~

Druga obavezna kulinarska stanica je SundaySuppers. Ma daaaaj, kako je moguce da nisam pisala ni o Karen Mordechai!? Mislim da su se njene fotke pojavljivale ovde tu i tamo, ali nikada nije dobila jedan posten bucni aplauz. I hrana i cvece, i styling i cooking, slovca i dekor. Neopisivo bogato, beskrajno inspirativno, tako lepo upakovano, artikulisano. Male i velike feste.









Jedna od najgrandioznijih je ova najnovija, Kinfolk vecera koju su priredili zajedno sa mojim trecim kulinarskim favoritom, a to su...


~ 3 ~

... The Jewels of New York. Diana Yen i Lisel Arroyo u svom studiju u Sohou prave divne divne stvari. Volela sam i kad su bile mala tiha radionica, a obozavam i sada kada dobijaju vece zadatke i medijski su daleko vise eksponirane.









Po par fotki, samo da vam da naznaku tona svake od kuhinja. Pa dalje plivajte sami.


*

8 коментара:

  1. Ako nastavis ovako da pises, pocecu redovno da kuvam :)

    ОдговориИзбриши
  2. Poptuno se slazem sa prvim komentarom :-)

    ОдговориИзбриши
  3. isto isto. predivno, povratak u laboratoriju. :)

    ОдговориИзбриши
  4. hm, mene ovake stvari ni pošto ne negovaraju kuhanju;) nego, na nove zdjelice, pločice, novu kuhinju! I odmah krademi ideju gospođe Karen i upotrebim gazu kao prt!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma samo da pokrece na nesto, kuvanje ili redizajn, nema veze! ;)

      Избриши
  5. SundaySuppers sam nekako propustila (do sad ;)), ali na slici pod 2 nije Karen Mordechai, nego divna Aran Goyoaga sa jedne od mojih omiljenih kulinarskih stanica - Cannelle Et Vanille.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jao u pravu si, fotografisala ju je Karen. neka onda ostane kao njena fotka a ne fotka nje same. pardon & thanks!

      Избриши

Related Posts with Thumbnails