26. 10. 2010.

Apple, Matt & Nat



Montrealska kuca Matt&Nat pravi torbe od veganske koze. Za Apple su napravili seriju cudesnih komada.

Konstruisane su kao po mojoj meri. Nekako grubo i muskobanjasto, a pritom meko i grlljivo (da, ovu rec sam izmislila specijalno za ovu priliku).



Torbe su unutra oblozene vestackim antilopom napravljenim u celosti od recikliranih plasticnih boca. Dzepovi, pregrade, sve potrebno i savrseno nevidljivo.



Nadam se da su vodili racuna o buducem zivotu vestackih materijala ako im je odgovorni pristup i eco fashion proklamacija u potpisu. Ne mogu bas da nadjem te podatke na njihovom sajtu i to me pomalo brine. Apart from that concern, ovo je upravo postalo omiljeno odelo za moj sledeci laptop. Tako je raw and sleek.



Crna - kao neki rock frak, petrolej plava me nesto potseca na Marka Dzejkobsa za Lui Viton, a siva na Chanel lak za nokte...



A potpis im je tako perfektno precizan, diskretan i fin. Pa rajsferslusi i ove metalne plocice za otvaranje... HEAVEN.



via Ecouterre

2 коментара:

Related Posts with Thumbnails