5. 10. 2010.

Fall Bloom

home deco flower wall

Having roses all over the place is usually a bit too girly.

Ako su limeno precizne kao prve, comme si comme ça, ali pre ce biti setno akvarelske kao ove druge...




Pripadajuca paletica. Pokupite je besplatno na kuleru.

A secate se onih tapeta koje cvetaju od toplote? Meni su sve predivne. I ove sa jarko plavom pozadinom koja se jedva batrga da proviri iz gustog cveca...



... i ove rucno oslikane na staroj povrsini od dasaka, davno premalanoj u plavo i taman fino ispucaloj boji.




Evo i te palete (opet i na kuleru).

A onda jedan citav oslikani zid, sa scenom a la Ruso. Fino, mirno i dostojanstvno, kao pogled kroz prozor neke najlepse vile na Kapriju...



A onda carobno oslikana vrata, kupatila, spajza, cega god. Prelepa. Potsecaju me na Ireninu mamu, malu Japanku sa umeshnim rukicama.

home deco flower door

Moj omiljeni talas u home dekoraciji - boje za zid za zvrljanje kredama! Ne mogu da vam opisem koliko mi se svidja taj trend i koliko mi ideja zuji po glavi... Mala povrsina, velika, zagasita noblish boja, neka ultramarin ili neka... BAM! Pa onda mogu stalno sarenim kredama da menjam cvetnu postavku na zidu. Ima li tih cudesnih boja za zidove u Beogradu?

home deco chalk paint color

klik na slike za izvore

.....................................

2 коментара:

  1. Obožavam zidove za pisanje kredom. :) Znam da ima nekih u ponudi Roma prodavnice, Disney, plave i roze čini mi se. Nadam se da je u Beogradu izbor veći :)
    Inače, teta Marta ima recept za bilo koju boju - potrebne su lateks farba, prah za fugovanje pločica i šmirgla. http://www.marthastewart.com/article/make-custom-color-chalkboard-paint

    ОдговориИзбриши
  2. pa ko bi mi drugi odgovorio nego "skrabalica", hehe. hvaaala!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails