7. 10. 2010.

Gainsbourg



Za velikoekransku verziju price o Gejnzburu saznala sam pre neki dan od drage citateljke Desanke. Evo trejlera:





Bazicna literatura za upoznavanje ili potsecanje na njegov cudesni opus je svakako skup njegovih najpoznatijih pesama pod nazivom Initials SG, ali ja bih vam posebno preporucila i album Du Jazz Dans Le Ravin (Dzez u klisuri) na kome su moje omiljene numere Coco&Co...



i Chez les Yé-Yé.


Plus, ovaj mellow mix sa brilijantnim plesom koji me razgaljuje i baca u smeh:



2 коментара:

  1. :)))
    Dobro jutro! Divno jutro! :)

    Ono što sam previdela, zaboravila da napišem, dan i datum projekcije: 29.10.2010 u okviru Sinemanije. Can't wait :)

    P.S. Ovo je mene oduševilo skoro, ja to, onako, laičkim okom ;):

    http://www.youtube.com/watch?v=XcvR4PDrNog

    ОдговориИзбриши
  2. ima sjajnih citata. mnogo mi se svidja ovaj pri kraju koji kaze "the man who works only for the money don't deserve to be paid for it"

    hvala. opet. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails