1. 10. 2010.

Cover Girl

sensa serbia oktobar cover jana orsolic

Uobicajeno bi bilo da vam se pohvalim novom listom zelja u aktuelnom broju Sense, ali ovog puta - even bigger news! Ko me ne poznaje, ovo na naslovnoj strani oktobarske Sense sam ja. Bon jour!

I ne samo da sam cover girl, nego cu vam svako malo iskociti sa citavih unutrasnjih strana casopisa. Ispadoh tako igrom slucaja zastitno lice broja koje se bavi brakom i mnogo sam srecna sto se sve uklopilo bas tako.

Evo nekih od fotki koje su unutar broja. Volim ih, ove mracnije imaju ton starog Holivuda, a ove svetle su dreamy & crispy clean...

jana orsolic sensa naslovna cover oktobar

Snimano u prodavnici Pull My Daisy, ova divna plava, kraljevska haljina je odatle. Hvala Micki i Mariji za lepu, neopterecujucu atmosferu. Sminka - Milica Jevtic Kozomara, ako vam zatreba lepa, ozbiljno dobra sminka, preporucujem od srca. U kombinaciji sa Danilom Matarugom koji je uredio moju postojecu frizuru - lako, ugodno i efektno. Znalacki. Right on spot, rekla bih.

jana orsolic sensa naslovna cover oktobar

Plus, last, but certainly not least - fotografisala me je Ana Kostic. Sa Anci slikam Sensa liste zelja i food stylingujem za studijske projekte. Mnogo je fino kada situacija u kojoj se ne osecas sasvim ugodno, prirodno i na svom terenu, kao sto je ovakvo fotografisanje za mene, ostane u pamcenju kao prijatno iskustvo.

jana orsolic sensa naslovna cover oktobar

jana orsolic sensa naslovna cover oktobar

A onda, i oktobarska lista zelja. Od ultramarina i ostavljanja leta za nama...



... preko ususkavanja mirisima ruze i hleba...



... do veselog ulaska u novu jesen na divnom hladnom gradskom betonu. Obavezan klik na slike za zum, ima mnogo sitnica za gledanje izbliza. Jos lepse na papiru, sveze otstampano.



Dobila sam ovom prilikom i svoju Sartorialist-like fotku, preporucujuci vam Elixirov smoothie sa avokadom.

jana orsolic sensa

I to vam je to. Osecam se kao da sam zaokruzila jos jednu fazicu svog postojanja. Idemo dalje.

31 коментар:

  1. wow jana! sad znam o kakvom si slikanju prichala onomad :)
    svakako je kupujem. bicesh u mojoj arhivi teshkoj 12 kila :D

    ОдговориИзбриши
  2. eee pa da, ono sa alexom chung, kad sam strepela od slikanja. tvoja arhiva od 12 kila povecace se sa mnom za 60-ak ;p

    ОдговориИзбриши
  3. janci, muj si lepa :)
    al to vec svi znamo, redovno citam tvoje blogove, fun fun :)

    jubac,
    jedza

    ОдговориИзбриши
  4. diiivna si. zaista! mekanica i slatkica. baš sam te tako nekako zamišljala - pametna, negovana i svedena lepota.

    ОдговориИзбриши
  5. ladno ti je danilo radio kosu, a mica te je sminkala!!!!!!!
    sad sam tek videla!(to su moji drugari)
    a još sam htela da te pohvalim za make up i da ti kazem da ti je kosa presavrsena. :)))

    ОдговориИзбриши
  6. @jedza: jedzooooo izmamih ti komentar! fala draga!

    @jovana: eto, to sam ja i eto - svi se znamo!

    ОдговориИзбриши
  7. Prsten na naslovnoj je #epicwin :)
    I najbolja mi je naslovna zajedno sa ovom Sartorialist-like.
    Cestitke i cekamo sledecu naslovnicu ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Kad jutros, dok sam pijuckala jutarnju kafu, nisam nasla novi post na blogu, sto je inace postalo sastavni deo mog jutarnjeg rituala uzivanja iskljucivo u lepim malim stvarima (nista vesti iz zemlje i sveta i druge gluposti), bila sam pomalo razocarana. Ali zato, cim sam strcala do postanskog sanduceta po svoj zeljno ocekivani novi broj Sense, shvatila sam da je to iz opravdanog razloga! Trebalo mi je sekund ili dva da shvatim ko je to tako poznato lice koje me gleda s naslovnice, a izgleda kao sestra bliznakinja dve prelepe Odri (Hepbern i Tatu, naravno), a onda sam s odusevljenjem shvatila da je to nasa Jana!!!
    Buduci da saradnici Sense nista ne rade ispod savrsenog, nema uopste potrebe hvaliti ove fotografije. Way to go! Hope to see you soon on another cover, cover-girl!

    ОдговориИзбриши
  9. You look like Audrey Hepburn. Simply gorgeous!

    ОдговориИзбриши
  10. Milena Djordjevic1.10.10. 18:54

    Prelepa si!!! ljubim

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман1.10.10. 20:59

    iqonic cover. kad bi vogue dosao na balkan, a nece, trebalo bi ga dati tebi u ruke. srpska corinne r. you rock girl

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман1.10.10. 21:01

    i za iqonic cover odgovarajuci tune [play it loud]:
    http://www.youtube.com/watch?v=YrOzYUz5RDg

    ОдговориИзбриши
  13. aaaaaahahahaha! genijalno! hvala!

    ОдговориИзбриши
  14. izgledas predivno. bas onako otmeno. inace ne kupujem sensu, ali ovaj broj cu da uzmem.

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман1.10.10. 22:56

    Jano, hvala na lepoj zahvalnici, video sam zahvaljujuci mojoj velikoj prijateljici Jovani (beatpie) koja mi je puno pricala o tebi.
    Kiss od Danila.

    ОдговориИзбриши
  16. @ popkitchen
    hvala ti. bas si to ozbiljno sve konstatovala ;)

    @Danilo
    heeej, hvala tebi! i ja sam evo danas saznala za taj nas preplet poznavanja!

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман2.10.10. 14:24

    DIVNO :D
    ja sam uzela svoj primerak!

    Jasmina Jokić

    ОдговориИзбриши
  18. hvala na podrsci :)
    hvala vam SVIMA na podrsci!

    ОдговориИзбриши
  19. Na listi OBAVEZNO U OKTOBRU:), pored Oktobarskog Salona, dugočekivanog filma o Monsieur Gainsbourg-u, nezaobilazna na listi je i oktobarska Sensa :)!!!
    Kupljena :)))
    Drago mi je da sam te ovim putem upoznala/prepoznala :)!
    Savršene slike + sadržaj /mmm, čarobna čokolada/ = potpun ugođaj! Hvala!)

    P.S. Prsten je just perfect! Podseća me na neke savršene komade sa stranica Etsy-a :)

    Ogroman pozdrav...priželjkujem još ovakvih povoda :)

    ОдговориИзбриши
  20. hvala za podrsku i za informaciju o filmu! nisam znala.
    prsten - to je onaj diamond ring iz MoMA. o-bozavam ga.

    ОдговориИзбриши
  21. jao jao stravaa,Lepa Jano ulepša mi dan!!!
    trkom,ujutru po primarek!!!
    hvala <(*@*)> )~

    ОдговориИзбриши
  22. Naslovna je nekako Audrey-Hepburn-like. Beautiful :)

    ОдговориИзбриши
  23. prasice ovo ti je kis od mene u praseci obrascic
    ^3(*@*)> )~

    bubullino to su mi govorili i u japanu - da licim na odri. a muz na klunija. ahahaha!

    ОдговориИзбриши
  24. Divne fotke i prica i sve... Bros je tvoj? mmmm... Bravo. Odjednom vise cenim Sensu!

    ОдговориИзбриши
  25. bros uz 'aljinu koja cuci na ofingeru u Pull My Daisy radnji!

    ОдговориИзбриши
  26. a tek sad vidim, PREDIVNA!. sve! i fotke i stajling i sminka(<3) i kosa i lista zelja... upravo narucena mami ova sensa-pa da mi salje da listam uz oktobarki vogue haha ;)))

    ОдговориИзбриши
  27. hjoj zapravo da, ali ne smem da priznam hahaha. en plus tarte citron, flan aux fruits, pan au chocolat etc...kako sam krenula bolje da sam otisla na Le Cordon Bleu nego na dizajn ;)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails