23. 10. 2010.

Shortcuts

Od kad koristim Google Reader moj zivot je postao pesma. Ne, Google me nije platio da ovde napisem ovu recenicu. Na zalost.

Now, kao svaka osoba zeljna konstantnog rasta i napredovanja pozelis da znas jos ponesto o svom novom prijatelju koji ti je TOLIKO olaksao zivot i everyday browsovanje. I onda saznam za ?.

Kada, while in Reader, kliknete "?", dobicete KEYBORD SHORTCUTS. Tako sam ja naucila da na sledeci post idem sa "j", na prethodni "k", obelezavam zvezdicom klikom na "s", page down je space... evo vidite sami.



Istu tabelu imate i u drugom formatu. VOILA!

Evo jos necega OVDE.


......................................................

3 коментара:

  1. tako ja obozavam moju opericu i mouse gestures. ne bih je menjala ni za milion :)

    ОдговориИзбриши
  2. Od-li-čno!!!

    Ozbiljno rešena da se pozabavim Readerom!
    Oooobožavam ovako podsticajne postove!:)
    Odma' krenem da istražujem.Thanks!

    P.S. Volim da podelim :
    iPhone 4 + gremijevac Alen Petkovic = Sunny Sunday Song
    http://www.youtube.com/watch?v=cqnfXq6o_Fo
    :)

    ОдговориИзбриши
  3. spot snimljen ajfonom = s.t.r.a.v.a!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails