19. 10. 2012.

Even More Yumminess from Peter Gregson

Gregsonovci nastavljaju da kidaju. Meni su uvek omiljeni njihovi projekti iz segmenta pakovanja hrane. U poslednje vreme, posle obozavane Bakine tajne, pojavila su se cetiri nova projekta, tako srodna po atmosferi, a tako sofisticirano razlicita. 




Redizajn linije proizvoda Zdravo Organic obozavamo vec neko vreme. Opet fina custom made staklarija, sa reljefnim listicima. A etikete, raznih organskih oblika koji prate formom ono sto je u pakovanju.




Nadovezujuci se na pricu o organskom i lokalnom, Peter Gregson je od Foodland-a dobio jos jedan zadatak. Da prepakuje liniju Terra Organica. I evo tih divotica sa cudesno sarmantnom malom ilustracijom i tipografijom nalik nekim od omiljenih zdravljacko laboratorijskih nadkvalitetnih proizvoda, npr. Korres kozmetici. Love it.




A onda, back to Bakina tajna. Najnoviji dodatak porodici su proizvodi iz Organic linije. Dosledni nastavak onoga sto zas vec dobro znamo, u ista udubljenja na teglama i flasama upale su etikete istog oblika, ovog puta pitome bež boje, sa finim zelenkastim ispisom. U Peter Gregsonu vole da pisu, a ja volim sto u Peter Gregosnu vole da pisu. Fontovi su na njihovim pakovanjima cesto u sporednim ulogama. Jos kada bi im Foodland dozvolio da redizajniraju i taj Granny's Secret logo... eh, to bi bila vizuelna tacka na ovu divnu storiju.


 


I, za kraj ovog posta i trenutnog preseka Gregsonovke produkcije u oblasti pakovanja hrane, iz sveta vockica i povrckica prelazimo na teren mlecnih proizvoda. Panon Dairy. Te njihove prezentacije, besprekorne su. Zamislite samo ovu policu:



 


I jogurti sa visnjom za kraj.
Like a cherry on top.



14 коментара:

  1. Flase Bakine tajne sam ostavila da mi budu vaze za cvece, a u malene teglice cu da zasadim bosiljak.:)
    Lejla

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. a ja sve svekrvi pa dobijamo nazad sarene tegle. dzem od sljive u tegli od cvekle, sok od visnje u flasi od kruske. treba u vreme pravljenja zimnice da se uz flasu dobija i jedna samolepiva blanko etiketa pa da se prelepi i dopise sta je novo u flasi :D

      Избриши
  2. UH, sto prija, u vremenu kad nasi ljudi mazohisticki uzivaju u losim vestima, videti da se i u Srbijici nesto LEPO radi .Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svasta lepo se radi, samo zavisi na koju stranu su coveku okrenute antene ;)

      Избриши
  3. Oh oh, Panon mi je novost. Je l' ima u prodaji? Nisam vidjala.
    Da sam videla, poharala bih police :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cni mi se da su mi rekli Gregsnovci da ce uskoro biti u prodaji. I ja jedva cekam!

      Избриши
  4. Анониман20.10.12. 06:42

    Jano, Jano sta bih ja bez tebe! :)

    ОдговориИзбриши
  5. opet ču reći: volim crnu u pakovanju!
    i želim krupni plan onog Grace Ohhhh-a:)

    p.s. i baš me interesira dali bi "etiketa" zdravo prošla kod nas od 1. decembra dalje...po jednoj od hiljadu EU direktiva više se ne može etiketirati proizvod u smilu, pomaže kod teškoća..., ublažava teškoče kod... pa mi i "zdravo" ide u taj koš;D
    svakako veliki minus za nas.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A pa mozda nama zbog tih nepropisnih etiketa hoce da vrate vize? Ahahahahaha!

      Избриши
  6. Savršeno! Da, hoću da kupujem proizvode zato što mi se dopada njihova ambalaža i baš me briga šta drugi misle o tome! Još ako su ti proizvodi i bez te ambalaže odličnog i mirisa i ukusa (kao Zdravo sok od cvekle - njami!), eh, onda je to win win! Naravno, sve Bakina tajna teglice čuvam i u njima sakupljam domaće mešavine čajeva - i kolika je moja sreća što se neko setio da radi četvrtaste tegle, pa, o tome bih mogla do sutra.. Hvala na postu! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Testirala svasta iz linija Zdravo i Bakina tajna i sve je bajno. Terra Organica i Panon napadam cim ugledam! I ne treba da se pravdas za to sto te privlace lepa pakovanja, da nije tako ostali bismo bez posla, mi ambalazeri! ;)

      Избриши
  7. jednostavno sa porukom (našla na idinom blogu IDAD)
    http://bodyandeden.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da, vec sam spakovala ove bocice na jednu pack listu koja je toliko velika da mi se sve cini da cu morati da napravim pack week part 2!

      Избриши

Related Posts with Thumbnails