3. 10. 2012.

My First Cookbook




Malo je tuzno kada vidite da na Wikipediji postoji samo mala bedna crtica o coveku koji je svojim ilustracijala u velikoj meri obelezio vase detinjstvo. Ili je upravo zbog toga njegova tezina u vasoj dusi stostruko veca. Nemam pojma.


Tek danas sam guglovala Stephena Cartwrighta i videla da na Wikipediji pise samo: Stephen Cartwright (b. 28 December 1947, Bolton - d. 12 February 2004, London) was a British children's book illustrator of more than 150 books. Cartwright was a student at Saint Martins and the Royal College of Art.


Tri knjigice iz serijala Moja prva kuvarica mama mi je kupila cini mi se bas u vreme kada je trebalo da pocnem da ostajem sama kod kuce. Rekla bih kada sam imala nekih 9 godina. Bilo je tu uspeha i katastrofalnih flopova. Jedan od debakala bio je pokusaj da obradujem malu sestru kojoj su omiljeni kolaci bile princes krofne. Ove:





Uglavnom,  ovako su krenule moje kulinarske avanture. Osecala sam se kao da sam u nekoj maloj laboratoriji. A i po tome u kom su stanju knjigice kupljene negde 1988, shvaticete dosta o meni, ali i o ljubavi prema ovoj maloj velikoj trilogiji. Ovo je u mom univerzumu storija o meni i mojim malim pomagacima. Na to su me potsetile one sanjive ilustracije od pre nekoliko dana.

Evo opisa knjigice i impresuma,
sitno je, ali vidljivo.





I jos, nesto o alatima i osnovnim izrazima.






A onda, svaka od naslovnih, spisak recepata i neke od strana iz svake od knjigica.











Evo slatkisa:











a evo i toplih jela:










All images copyright
Usborne Press and Stephen Cartwright.


12 коментара:

  1. sweet :) Ja bih "Прибор за кување" u ram pa na zid...

    ОдговориИзбриши
  2. jelena, librarian :)4.10.12. 09:36

    tako su divno ocuvane!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mala jana cuva knjigice. a i velika. pa ih jos i dizajnira. it all came to place ;)

      Избриши
  3. predivne knjige koje je meni poklonila moja nana, nisu od mene napravile kuvaricu, ali nikad nije kasno. uzasno me podsecaju na moje detinjstvo. i nanu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. kuvanje moze da se desi negde along the way, a i ako ne bude, secanje na nanu je tu.

      izgleda da su ovo neke carobne knjigice :)

      Избриши
  4. lepe su i baš te vidim onaku malu sa tamnim loknama (na pručki) kako pripremaš princes krafnice;)

    koliko sečanja je vezano uz knjižnu stalažu u svakome domu....

    ОдговориИзбриши
  5. joj. pa ja sam zbog ovih knjiga pocela i da kuvam. i da obozavam kuvanje. sve tri knjige me i dalje prate na svakoj selidbi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma daaaaj toliko godina i da se kuvarica nismo dotakle! lu-di-lo!
      :*****

      Избриши
  6. totalno otkrice :D nismo imale vremena od svih ostalih stvari ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман15.1.24. 10:14

    I moja omiljena, nažalost imal samo Razne poslaltice :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails