17. 10. 2012.

Mrvica

Imam spijune svuda po svetu. Tako saznadoh pre nekoliko dana da se kuva prvi broj magazina Mrvica. I evo ga. Tu je, pred nama.





Njegovih 120 strana je pravi manifest. Iako sam sigurna da ce biti sve bolji sa svakim narednim brojem, Mrvica br.1 ne pati od decijih bolesti. Prvi broj vam nece pricati samo o potencijalu, on je zreliji od vecine svojih vrsnjaka iz istog, samizdat online food magazin foldera.


Željka Klemenčić prica nam price na liniji basta-kujna uz video i foto uputstva. A te fotke, za gotovo sve u prvom broju zasluzna je Maja Danica Pečanić. Ja je znam uglavnom iz hrvatske Sense, njene su mi fotke uvek posebno privlacile paznju.











Odmah da vas upozorim, Mrvica nije cutie pie casopis. On ima i starih recepata sa svinjskom mascu, ima i klanja pilica, svacega. Ima i izvestaj iz restorana NOMA








6 коментара:

  1. ejjj:D kako su zgodni! oduševljena nad video delom magazina, rock kuhinja!
    direktni ulazak među favorite.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, rock kuhinja, isti utisak imam i ja, bas si dobro to opisala!

      Избриши
  2. čuj, mrvica, meni izgleda kao mega royal vekna :)
    hvala, hvala...

    ОдговориИзбриши
  3. mast definitivno u fokusu,možda i previše..mnogo mi se sviđaju recepti kojih nema,a koji se uče samo od majki i baka kao što je domaći hleb i salčići :)
    drago mi je da neko sa ovih prostora radi takav magazin

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Overall vibe mi je kul. Sad ostaje da cekamo drugi broj da vidimo kako ce se prica razvijati.

      Избриши

Related Posts with Thumbnails