22. 10. 2012.

Feeling Felty

Zahladjuje, lagano i lepo, ali zahladjuje. I odmah, kao nekakva zivotinjica, imam potrebu za dovlacenjem mekih fluffy udobnih grejucih elemenata u gnezdo.

Iako mi se pri samoj pomisli na filc kija, a ovaj materijal pre svega vidim u grafickoj radionici kao divno debeljuskasto belo cebence koje pokriva graficki list i posreduje pri sumanutom pritisku brutalne prese stare stotinak godina, sakupila sam nekoliko filcanih stvari koje bih rado videla tu, oko sebe.

Papuce iz Litvanije. Jednostave forme, sa tufnama ili bez njih, birajte boju. Nadam se da na dnu imaju neke antiklizace.





Svajcarsko filcano kamenje obozavam vekovima. Ovi divni taburei tako su zgodan, lep i praktican upliv prirode u dom.






Ova filcana kotarica stize iz Svedske, to je novost iz studija Lise Hilland. Ove sklopive korpice, rozu koznu i cinober filcanu, proizvodi Klong. Lisa kaze: Poppy is perfect for storing precious things like jewellery, keys or scarves. Iako je ta roza divna ipak biram filc umesto koze, a koznu vam prikazujem da vidite kako ova korpica izgleda kada je rasklopljena.






Nesto ne bas korisno, ali tako neodoljivo slatko. Dacete mi bilo sta iz male montrealske fabrike RoyalMint. Kakvi su to karakteri, visoki samo 5 ili 6 cm.






Na mojoj filc wish isti svakako bi bili i Metini persuni, ali nisu - ZATO STO SU VEC MOJI!




:* za matildu!




8 коментара:

  1. Slatko:))


    nakitmajasavic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. još mi u ljepoj kutiji stoji fancy kompletič do it your self vune za izčarati nešto neodoljivo :) ali ima tako lepu pakungu, da ga volim i tako.
    kod nas su jako pozante devoje iz ovog studia
    http://www.oloopdesign.com/... izmišljaju predmete, koji su kod nas več klasika.

    mekani kameni tabure je divan.

    ОдговориИзбриши
  3. Pronasla sam ovaj blog slucajno i vec nekoliko sati sam na njemu, moram da pogledam svaki post! Odusevljena sam! Svaka cast!!!

    ОдговориИзбриши
  4. da li mogu, gde i kako da se poruče ovi peršuni?

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails