13. 10. 2012.

New Silk Scarfs

Mnogo sam srecna sto se vratilo vreme sesira i marama. O Hermes carstvu marama sam vam pripovedala, podelila sam vama odusevljenje kada sam pronasla one kartice sa uputstvima za umotavanje. Postoji i onaj filmic u kom mala vesta devojka za nekoliko minuta predstavlja 25 nacina da se doskockate.





Za rodjendan sam od Ane Kras dobila jednu od divnih svilenih marama sa njenom fotkom i to je jedan ozbiljan dodatak mojoj kolekciji koja tesko prima novitete. U rastucem mnostvu novih marama, evo tri kuce iz cijih bih kolekcija rado odabrala po koji komad.



Milleneufcentquatrevingtquatre, printed square of silk, France. Naziv predstavlja godinu kada su rodjene dizajnerke, Amelie Charroin i Marie Colin-Madan. 1984.




















Onda, divno za putovanja, za cunjanja po svom ili nekom stranom gradu, za let ili voznju busom, marame koje pravi marka World Skin Colors posvecene su nekim drzavama. Svaka marama je mapa koja grafickim sredstvima ilustruje podatke preuzete iz CIA The World Fact Book. Tu su podaci o broju aerodroma, obliku zemlje, gustini naseljenosti i rastu broja ljudi, njihovoj boji koze, o prosecnoj godisnjoj temperaturi i UV zracenju. Evo nekoliko kolorno, graficki omiljenih, na WSC sajtu otrijte mape iza svake od ovih i ostalih marama iz njihove kolekcije.




 







I jos, ne mogu da zaobidjem obozavane marame koje pravi Leah Goren, zapravo upravo ove dve, sa mackama i slovima.






2 коментара:

Related Posts with Thumbnails