18. 10. 2012.

Golden Confetti



Tek kada su me Ivana i Milos ukljucili u svoj veliki dan pozvavsi me da im dizajniram pozivnicu za vencanje, shvatila sam da DO SADA NISAM DIZAJNIRALA POZIVNICU ZA VENCANJE! 

Njihova imena vezuju se znakom "&" i nemaju ni pocetak ni kraj. Zlatne konfete rasute po finom papiru sa linijicama u teksturi et voila:





Po starom dobrom obicaju ne odustajem od kombinacije analogno-digitalno-analogno. Ispis cetkom na papiru, skeniranje i doradjivanje, pa stampanje. Eh, kako volim taj carobni krug.











I onda, posle velikog dogadjaja, nekoliko fotki koje je napravila Dragana Paramentic, zvanicni fotograf ceremonije.










Kakav lep pocetak jeseni!


13 коментара:

  1. Zeno, dosadih s komentarima...ali ti si moj idol! Vidjela sam ove pozivnice na Ivaninoj facebook stranici i odusevila sam se...Nisam ni imala pojma da si ih ti radila. A i fotke(Draganine) sa svadbe su super. Ove pozivnice su predivne... Ja sam za svoju svadbu pravila brojke za stolove i imena zvanica, pa me ova tema bas zanima... A mogu ti reci, a bice ti draqo :), da sam koristila jedan od tvojih fontova za to...bas su lovely. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaaa pa divno, drago mi je da sam bila prisutna kroz lovely slovca ;)

      Избриши
  2. bjutiful

    baš šteta, što se neću udavati;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To sam i ja htela da joj porucim ;)

      Избриши
    2. hihi, to sam htela da čujem;P
      ali ipka, neću nikad da stignem do 59 godina braka, ovih dana, moji mama i tata:)

      Избриши
  3. najzad da se neko potrudi oko sopstvenih pozivnica i da da se naprave sa stilom umesto da izabere 1000 već iskorišćenih templejta..prelepe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To parce papira je jedan od par tragova o lepom danu i stvarno ima smisla potruditi se. Ipak neko se oseca klizavo na terenu kreativnosti pa ne zna odakle da krene pa velike fascikle sa templejtima budu sigurica. Ovi dvoje su kreativci koji su znali sta hoce i samo su isli redom i skupljali sve sto su izmastali.

      Избриши
  4. Draga Jano,
    Ja sam vec odavno smislila da cete dizajnirati i moje. Ali ja zelim ITC Aram.:)
    Divne pozivnice!
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hoho pa sjajno, Aram ima posebnu atmosferu i i dalje sam ponosna na njega onako zabavnog i tihog :)

      Избриши
  5. Одговори
    1. Hehe, hvala ti. Kolege arhitekte, znaju sta hoce, pa je s njima lako i uzivancija ;)

      Избриши

Related Posts with Thumbnails