5. 10. 2012.

Microscopic


Sve je postalo toliko pristupacno da nam gotovo i nije fascinantno sto sada, ovog trenutka, bez pomeranja sa svoje aktuelne pozicije mozemo da vidimo ono sto je za nase oko nevidljivo.

Beleske o onome sto se vidi pod mikroskopom su fascinantne, a nauka je postala seriously funky. Slika na pocetku pokazuje nam kako izgledaju krvna zrnca magelanskog pingvina, a tu su jos...







bakterije na jeziku. predivno i odvratno. 














Ili ove verzije alkohola i bezalkohola pod mikroskopom:

pivo 
vino
i caj.


I onda, naidjem na jednu fotku.
Leptirova krila pod mikroskopom!




Odatle krene Google Image Search
i ovaj niz bi mogao da traje do kraja sveta...





























U tom ocaranom liutanju kroz slike pogubila sam sve izvore. Valjda me autori nece tuziti i ugasiti... Ako tako bude, 

10 коментара:

  1. Kako divan blog post!
    Ulepsao mi je jutro!
    Pozdrav,
    jovanamiljanovic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. divno
    iskljuci word check, svaki put odustanem od komentarisanja posta samo zato

    ОдговориИзбриши
  3. Divan ti je blog, prepun informacija, jos cu ga pregledati detaljnije. Samo da ti kazem da ti zavidim na poslu kojim se bavis ali stvarno! Zaljubljena sam u graficki dizajn!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. dobrodosla!

      posto volis graficki dizajn sigurna sam da ces uzivati u kopanju po mojoj cetvrorogodisnjoj arhivi!

      Избриши
  4. Priroda je tako fascinatna! U potpunosti me oduđevljavaju mikroskopske slike prašine, koju tako mrzim, a koja eto ustvari izgleda vrlo živopisno, razigrano, disco.
    Zamišljam već neku haljinu koja ima pattern recimo slike šampanjca ili vina. Ili čipka kao krvna zrnca pingvina.
    Savršenstvo!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, i ja sam povilenela pa nisam uspela da smanjim broj slika i sada imamo slafnu do beskraja :D

      Избриши
  5. prašina je oduvek nekako magična. evo sad i znam zašto;)
    da ne spominjem alkoholna piča...sve mi je jasno...

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails