16. 10. 2012.

Elegantissima




Narucila sam je u pretprodaji i cim je stigla obavestila sam vas via MisoMiss.

Elegantissima je presek dosadasnjeg rada Louise Fili. Topla preporuka svima koji vole gourmet tipografiju, pakovanja, Italiju i Njujork.





Evo samo nekoliko strana koje ce vam reci sta se krije u ovoj knjizi. Arhive, inspiracija, price, skice, detalji, trivia. Louise ovom knjigom mapira jednu od najlepsih njujorskih tura. Ako ovu knjigu ponesete sa sobom u Njujork i pratite mesta iz nje korak po korak, bice to jedna bajna gurmansko dizajnersko edukativna tura.

























Procitajte i kratak intervju povodom izlaska knjige napravio je ADC za cije je ovogodisnje Gala vece gdja Louise Fili dizajnirala pozivnicu. U duhu naslovne strane Elegantissime.


3 коментара:

  1. ovo je najbolji title kojeg može ova edicija ima¨ti!

    baš ti zavidim.
    a zavidim ti i menta kemijsku (mitična menjam boju)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, savrsen naziv, ja sam o tome razmisljala.

      A mint cetvorobojna hemijska, kupljena u Tkiju, napravljena u Italiji, kad smo vec kod Louise Fili i all things Italian. ;)

      Избриши
  2. Louise Fili je kraljica, ovo deluje kao must have.
    Pred nje OBOZAVAM i njenog pulena (valjda se tako kaze :)), Jessicu Hische. Obe su mi genijalne, radovi savrseni.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails