29. 9. 2011.

Bakina tajna



Dragi ljudi, ovo je big deal! Breaking news, takoreci. Bakina tajna vise nije tajna. Zapravo Bakina tajna je sada tajna koja se deli sa svima.



Danasnji post zapravo je zvezda ovog Food Week-a. Ekskluziva, nigde objavljeno do sada.

U prodaji su prolepsana, utegnuta a smeksana pakovanja za proizvode iz linije Bakina tajna. Poceli smo sa rukom ispisanim novim sloganom sa uvodne strane kataloga proizvoda, a ovako izgleda grupa proizvoda:




A ako ste fan kao mi, Orsolici, znate da to nije ni priblizno sve sto se u bakinoj kujni krcka. Aplaudiram stojeci kompaniji Food Land na odabiru saradnika. Posle spektakularno dobrih reakcija na kecape i nesto novije umake u teglama, novosadski studio Peter Gregson nastavio je da pakuje Bakinu tajnu u znalacki ocisceni vojvodjanski kantri chic.




Prihvaticu ako mi kazete da se previse raspilavljujem oko svega ovoga ali, shvatite, moja baka po majci je upravo ova baka koja je pravila sve ove dzemove, sokove i kecape. Kecap je bio eksperimantalni iskorak koji se kod cele familije namah primio. Ajvari nisu nasa stvar, mi smo Licani u Backoj.

Dodatno cete shvatiti moju usplahirenost kada vidite ovaj before&after:



Volela sam ja njih i pre, pisala sam ovde kratku notu o jedinstvenom soku od latica ruze, ali ovo ce sada biti dekor za dom. Da krenemo od flase. U svoj njenoj lepoti i velicini.



Pred sobom imamo autenticne flase, izlivene po zelji i meri Jovana Trkulje i Marijane Zaric koji su mozak operacije, srz studija Peter Gregson. Flasa sa velikim otvorom i crnim cepom, san. Kao one starinske, za mleko.

Sa milje etiketom smo se upoznali sa tim lepim kecapom. Fini papir sa vertikalnom linijaturom, stancovan u formu papirnog miljea i sa tim diskretnim blinkdrukom. Ovoga puta, povrh svega toga, etiketa je savrseno legla u udubljenje u flasi, jedini reljefni detalj na ovim jednostavnim formama.




A onda i tegle. Tako pametno resene linije proizvoda, majstorski. Na istoj tegli menjaju se boje etikete i cepa. "Obicni" pekmezi, bela etiketa i crni poklopac...



... cudesni sirupi sa pitomo zelenom etiketom.

Onda, Diet dzemovi sa belim poklopcima sa drazesnom saricom...

 

... i onda - BAM! Pogledajte to slatko, crno kao ugarak, savrseno elegantno a tako pristupacno i uverljivo istinsko.

I jos jedna linija sa istom modlom - 100% voce ima crveni poklopac.



I eto, ovako ce vam izgledati dom sa Bakina tajna proizvodima.


Hvala Food Landu sto istrajava sa ovim neverovatnim projektom i sto je imao sluha za maestralne igrarije Gregsonovaca.

Hvala Gregsonovcima na ovakvom balansu atmosfere i znanja, emocije i tehnike.

I dalje cemo uzivati u Bakinim tajnama, od sada desetostruko srdacnije. Gledajuci u ova pakovanja i drzeci ih u rukama osecam se kao da mi je neko na ruke doneo davno izgubljeni porodicni album.





hvala Jovanu Trkulji i studiju Peter Gregson 
na ustupljenom materijalu!



-------------------------- --------------------------

OSTALI FOOD WEEK POSTOVI:

 





roost









-------------------------- --------------------------


.

27 коментара:

  1. odlicno je, mada sam ja jako volela i one prethodne teglice za pekmeze...

    ОдговориИзбриши
  2. odlicno :)
    retko kvalitetno uradjen imidz/brend/dizajn i to od pocetka do kraja kod nas

    ja bih bila bas ponosna da sam radila na ovome
    cestitke

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajno!!! Veeeeliki respeKt!

    ОдговориИзбриши
  4. predivno! odusevljena sam ambalazom, tim neznim detaljima a posebno udubljenjem na bocicama, sjaaaajno! ovo se mora naci u mom spajzu :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман29.9.11. 15:56

    ima li ovo gde da se kupi kod nas u Podgorici?

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepo!Ja sam ih volela i ranije,a sad cu jos vise!:)

    ОдговориИзбриши
  7. Divni su u svemu,najbolji na nasem trzistu.Sve sto sam probala do sada bilo je savrseno.Imam samo jednu zamerku na slatko od sljiva,nema badema u sljivama:))pa moram sama da ih napunim:)))

    ОдговориИзбриши
  8. Jao, pa ja sam pre neki dan držala jednu teglu, pa drugu, pa merkala flaše.. sve to prvenstveno zbog ambalaže! Stajem u red za sok od cvekle i jedno slatko. A onda brižno čuvam ambalažu <3

    ОдговориИзбриши
  9. sad ću ti priznati da uopće nisam čitala tekst koji si napisala osim prve dve rečenice jer su me slike toliko oduševile da sam morala scrollati do kraja! oprostit ćeš mi! inače, jako volim njihove proizvode. a ova ambalaža za slatko od divljih kupina je vrh. koja elegancija...

    ОдговориИзбриши
  10. ooo kakvi lepi komentari!

    @Anoniman
    evo kontakta sa sajta bakine tajne
    Foodland Montenegro:
    Tel: + 382 20 28 11 44
    Mob: + 382 69 31 21 69
    foodlandmont@t-com.me

    @Jelena MS
    uh uh kakva ideja, pisi im ;)

    @svi
    uzivanje ujedinjenim snagama :9

    ОдговориИзбриши
  11. to die for! ali zaista
    cak i u tajnom sivom omotu sjajno izgleda
    a da ne pricam sto me sve mami. mmhm

    ОдговориИзбриши
  12. bas su dobre nove tegle i teglice a ja ih volim u svim izdanjima :-)))

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман30.9.11. 22:35

    Fenomenalno. Odusevljena sam i sokirana koliko je predivno... samo, pomalo se i rastuzih jer sam upravo na njihovom sajtu videla da nece stici jos do Banja Luke i Bosne ,.. :/

    ОдговориИзбриши
  14. @Jelena K.
    da da totalni mmmmljac!

    @street art...
    ma isto, najveci je problem izabrati :)

    @Anoniman
    ma nije im updateovan sajt, tamo su i dalje stara pakovanja. stici ce oni i do banja luke :)

    ОдговориИзбриши
  15. Perfektno, od ideje so poziranja u kredenci. Super mix retro farm elegance. A posebno sam oduševljena papirnatim omotom...Moram imati!!!!!
    Trčim kod Naboljeg Suseda:)

    ОдговориИзбриши
  16. Jipaaa oper mogu da komentujem..osečala sam se ka odrezano stablo u šumi;D

    ОдговориИзбриши
  17. Predivno spakovane deliaktese....

    ОдговориИзбриши
  18. ne volim što moram ovo da kažem,ali ne mogu da verujem da je naše!predivno je,da kupiš i čuvaš na polici:)

    ОдговориИзбриши
  19. @matilda
    jeste, cula sam da je bilo problema sa ostavljanjem komentara

    @Daniela
    divota within reach

    @Anna
    jeste, posle doba bednih soc pakovanja i njihovih losih revampova, zdrav pristup kao ovaj bude sokantno imponujuc.

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман5.10.11. 00:33

    Mislim da ekipa iz Peter Gregson studia konstantno odrzava kvalitet na visokom nivou i da je to trenutno ubedljivo nas najbolji dizajn studio. Ovde su opet uradili dobar posao i redizajnirali celu paletu tegli i flasa, plus dizajn omota, cepova, izbor boja itd. Mene je definitivno "kupila" kupina sa crnom i tamnom kao mrak purpurnom kombinacijom boja.

    ОдговориИзбриши
  21. juce sam naisla na divlju kupinu pa sam pipkala etiketu i okretala teglicu, hipnotise me boja O.O nego sam pripremila novcanik(dzep) samo za banane , pa sam je jedva vratila na policu...
    a volela bih da je etiketa na brusnici iste boje kao i dzem, bas mi se svidja :)

    ОдговориИзбриши
  22. jesu, uzivo su ocaravajuci kao i na slici. mi tamanimo sve redom. male sokove, velike, dzemove, ajvare. sve!

    ОдговориИзбриши
  23. Ovo je stvarno pravila tvoja baka? Toliko sam opcinjena da nisam 100% sigurna da sam dobro razumela. Divno je, predivno, vec zamisljam citavu cetu flasica i teglica kako ukrasavaju moju kuhinju :)

    ОдговориИзбриши
  24. ma neeee moja baka je bila od tih vojvodjanskih baka sto su sve ovo pravile za svoju gradsku decurliju :}

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails