23.09.2011.

Louis Vuitton City Guides 2012

Kada sam priredila pricu o Louis Vuitton vodicima za proslu godinu nisam anticipirala nastavak. Ipak uspeli su da mi se umile i osvoje paznju i danasnji spotlight. Medju ovogodisnje prikaze ugnjezdili su se...


Rim, predstavljen kroz magiju filmova...





Hong Kong prica kroz carobni dim sum...




i - ponovo Pariz. Prosle godine predstavljen poslasticarnicama, ove - parfemima.




APLAUZ ZA EKIPU:
Copyright : Louis Vuitton / Des Quatre
Producer : Mathias Vayer
Director : Romain Chassaing
Music : Etienne Ross


Plus, filmic koji je sam po sebi bio vredan posta,  prica o novom proizvodu u LV radnjama - Hotel Labels Postcards Box. Potseca na Louise Fili i njene stampane starinske drangulije. Louise & Louis, kakva kombinacija... Nego, da se vratim na poentu, evo filmica.





Plus, ako imate iPhone, od srca preporucujem magicnu { BESPLATNU } aplikaciju Louis Vuittona - 100 Legendary Trunks. Carolija na dlanu. Ne znam da li ste videli filmic iz istog batch-a, evo ga:





Ako je sudeci po dosadasnjim putanjama, silno se nadam da ce posle ovog novog filmica o putnim nalepnicama uskoro izaci i sestra bliznakinja iPhone app.


..............................................................................

9 коментара:

  1. Ne zna se koji je bolji filmic.Mozda mi je Paris najvise legao,al to je verovatno zato sto sam subjektivna.:)
    Sad bih taaako da putujem...

    ОдговориИзбриши
  2. kod predzanjeg filmiča pomislim na ona putovanja kad su dame putovale sa baulima (LV naravno), naručile celu novu garderobu, navlačile rukavice, pijuckale šampanjac več dopodne, i presvlačile se za svaki obrok---besprijekornost i elegancija su bile must

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je bila savrsena doza putovanja da neutralise jedan poprilicno grozan petak...

    ОдговориИзбриши
  4. Legendary Trunks je fenomenalan! A ovi Guides su cool tako tematski podeljeni... Samo me je narator baš zasmejavao sa adaptacijama italijaskog akcenta! Sve sam oponašala kako on to izgovara! Silly me! :)))

    ОдговориИзбриши
  5. @matilda
    pa to dame i danas rade ;)

    @random cat
    uh. eto ako mogu da ublazim muke, tu sam. :|

    @Amelie
    ;D

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails