4. 9. 2011.

Tine Melk

I za kraj prvog Pack Week-a chez moi - back to basics. Mleko.


I kako to vec biva sa skandinavskim dizajnom generalno, pa i sa dizajnom pakovanja, cesto me privuce ova kombinacija. Mlecna svezina slicna Japanu, detinja naivnost u crtezu koja navodi vodenicu na pitomu etno prostodusnost.




Za ovaj lepi redizajn norveskog mleka, firma Tine je jos 2006. uposlila lokalni studio Dinamo. Ova pakovanja deluju tako sveze i savremeno, odnosno tako su jednostavna i klasicna da pripadaju svakom vremenu. Mogli ste da mi kazete i da je ovo norveski klasik prehrambene industrije, pakovanje koje svi Norvezani znaju od vajkada, tako je vanvremenski drago.



Pogled na citavu liniju proizvoda je melem za oci, a onda, kada tetrapak obrnete po rukama, naici cete na sezonske dodatke. Omiljeni medju onima koje sam u istrazivanju za ovaj post pronasla su mi ovi:



Rui Tenreiro je svedski ilustrator, inace Mozambikanac, koji je tokom 2006 i 2007 napravio 20-ak ovakvih ilustracija za Tine Melk. Ove govore o istoriji pakovanja i distribucije mleka u Norveskoj.










I eto. Reklame za Tine Melk imaju potpis No Milk Today i pokazuju sta se desava kad vam u telu manjka mleka. Posto nisam neki fan smesnih kucnih snimaka, a i sportskim povredjivanjima mi je tesko da se smejem, od brojnih No Mik Today reklama, evo najblaze, nasimpaticnije, naduhovitije po misljenju strucnog tima Orsolic.




....................................................................................................

POGLEDAJTE I OSTALE


POSTOVE:
5 - evo®
....................................................................................................

4 коментара:

  1. Vlim male priče na embalaži. Lush se služi sličnnim načinom.

    Kada drugi week?
    Super je bilo!

    ОдговориИзбриши
  2. Bas je bila zabavna ova tematska nedelja. Narocito sto sam sve ove stvari videla po prvi put. Tako da jedva cekam i sledecu tematsku nedelju.

    ОдговориИзбриши
  3. @matilda
    evo posto ste mi dali zeleno svetlo glasanjem planiram neko sledece, liste vec postoje, samo da se odllucim sta ce nam biti sledeca tema ;]

    @anau
    jupiiii! hvala na podrsci i zanimanju!

    ОдговориИзбриши
  4. bas mi se svidjala ova pack sedmica :-))))

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails