31. 8. 2011.

ICA Gott Liv





Bas kao sto sam i mislila. Gott Liv na svedskom znaci Good Life.


Gott Liv je private label najveceg skandinavskog lanca prodavnica, ICA. Dzemovi, semenke, pirinac, brasna, ciftice, keksici. Svasta. Nije neuobicajeno da dizajn siroke i raznorodne linije za private label proizvode bude ciste osnove. Crna nekako zazvuci na luksuz a private label to svakako nije.





To je pre nekakav rinfuz, poznati proizvod u pakovanju marketa koji je sa stalnim poslovnim partnerima napravio povoljan poslovni dogovor. I onda, bela bude lepa osnova, a i ostalo ne bude previse nacickano.





Jednostavnost je razlicita u Engleskoj, u Australiji, razlicita u Japanu i u Skandinaviji. To su mi omiljene destinacije za jednostavnost u dizajnu pakovanja. Ostale mi nesto ne padaju na pamet na tu temu.





Ne secam se kako je jedna od ovih kesica zavrsila u studiju, ali u celom onom nasem haosu od proba, modela, kutija, kesica, flasa, ovaj mali komad plastike uspeo je da se izbori za moju paznju.





STA-JE-OVO!!?, izdramila sam standardno.

Gledam tu kesicu sa svih strana, tretirana je tako zabavno, pametno, celovito. Kako volim kada vidim da se neko dao all over.






Ovoga puta, aplauz ide ilustratoru cije je ime Klas Fahlen. Njegove su ilustracije nekako Monocle-ish. Pa s druge strane, neodoljivo potsecaju na Kaldera. BAS mi je drag taj njegov izraz.














I eto. Ovako bi izgledao sto posle kupovine u ICA radnji. Slatko, veselo, razdragano.


 


............................................................................................

POGLEDAJTE I OSTALE


POSTOVE:

5 - evo®

............................................................................................
 

18 коментара:

  1. Sa obzirom na tvoj ten, mogla bi biti model za Bientint:)

    Kad se konzimira sadržaj, može poslužiti za fine male sličice za dječju sobu ;)
    Ovakve pakunge čovek sa užitkom drži na stolu, bez potrebe za ljepim šalicama.

    ОдговориИзбриши
  2. bajdevej...Katja (Pepermint.si) je baš danas objavila fini post...baš o tebi;)
    I Katja je kod nas Referenca.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман31.8.11. 09:31

    joj! sve je lepo

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман31.8.11. 11:03

    Volim takvu posvećenost. I uvek sebe više cenim kada umem da je prepoznam. Ne znam zbog čega. Možda jer i ja isto tako cenim one koji prepoznaju moju posvećenost u nekom tekstu, u nekoj fotografiji... Bogatija sam za ovaj post!:)

    ОдговориИзбриши
  5. @matilda
    oooo videla sam lovely kod katje, divno! bas cu joj se javiti :)

    @e-sidora
    zamisli da ti je to standard, svakodnevica!

    @Jovana
    eeee divno, eto tebe!
    jeste, kad prepoznamo posvecenost kod nekoga, to nas jos vise obaveze da se dajemo istom merom.

    ОдговориИзбриши
  6. Hahah, Dress to kill...u ona vremena sam bila mini klinka (da, imam 105 godina) i ovakav look je bilo šminkerski i prezirali smo ga u O (ajde, make up je prošao, ali polakirane lokne su bile previše...think, Srebrna krila;)) Danas ga koristi Gucci i svi ostali i DiskoStyle je vintage/socio/antrop/art Ikona....kako bi rekle devojke gen. 65...Svašta!

    ОдговориИзбриши
  7. e ali ovo je natasa vojnovic, homemade manekenka koja dugo pali i zari tamo negde, pa mi je bilo drago da je vidim. muz i ja smo nesto pricali, mislimo da bi nam bila dobar ortak! ;p

    ОдговориИзбриши
  8. Drago mi je što sam naišla na nekog ko obraća pažnju na ambalažu, baš kao ja :)
    Divan post. Ovako nešto se ne viđa svaki dan.

    ОдговориИзбриши
  9. eto. dobrodosla. bas si naletela na pack week. k'o poruceno ;)

    ОдговориИзбриши
  10. Nataša hara u fešn stajl svetu več "dugo", što nije čudno sa obzirom na njenu eteričnu blond auru, jer može da bude bilo ko i bilo šta, ja bi naprmjer bila Ona (ako bi več morala biti blond i bi Cate bila več zauzeta;))
    Nataša je savršena.

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман31.8.11. 23:50

    ICA je naskuplji lanac prodavnica u Svedskoj pa su odlucili da za takve cene zamazu oci kupcima ;) - slatkom ambalazom :)

    ОдговориИзбриши
  12. zasto se ovakve stvari ne mogu naci kod nas
    ja totalno padam na pakovanja, ne zalim novac :)

    ОдговориИзбриши
  13. @matilda
    yeah! ;)

    @Anoniman
    imamo i mi lance koji deru ali nemaju tako lepo dizajnirane private labels

    @Jelena K.
    ili pokleknem ili uzivam iz daleka ali volim da su rafovi lepi. kazem vam, kvalitet zivljenja je u pitanju! :)

    ОдговориИзбриши
  14. bas su interesantna sva vesela nekako :-)

    ОдговориИзбриши
  15. haaa, kako je dobro! slatko, veselo i podseca na ilustracije iz starih decjih knjiga. meni omiljenih! kako bi bilo divno imati ovo na kuhinjskom stolu, inace dok jedem uglavnom citam deklaracije i ispitujem pakovanja, u ovakvim komadima bih beskrajno uzivala :) a i obrok bi mi duze trajao :))

    ОдговориИзбриши
  16. isto. lepo pakovanje hrane doprinosti uzivanju u obroku. ali stvarno!

    ОдговориИзбриши
  17. G E N I J A L N O! Ali gimnasticari su HIT!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails