25. 8. 2011.

Acqua Panna




Tako je, nisu sve vode iste. Za mineralno-dobrobitni aspekt ne znam, ali o dizajnu mogu da raspredam u nedogled.

I Pellegrino je nesumnjiva ikona, ali danas oda Acqua Panna-i. Gledajte samo ovu divotu. Od glave do pete. Metalni cep sa cinober toppingom i dihtujucom plastikom ispod metala, vratna etiketa, pa ova kao pecat ispod, ona koja kaze ko smo, odakle smo, otkad smo tu.

Pa glavna etiketa, dole ravna, a gore vrludava, svi njeni elementi klasicno izbalansirani, dostojanstveni, pravi ukras za trpezu. Flasa koja imponuje. Selekcija fontova koja imponuje.





Staklo koje atmosferu boji u diskretni emerald i u potpunosti otkriva svoj ton tek na debelom dnu.

[ Italijanska staklarska industrija je san. Svaki put kad ovde radimo na dizajnu proizvoda koji se pakuje u staklene flase ili tegle, na raspolaganju imamo standardne tegle sa krastavce iz Paracina ili legendarne (ja bih radije rekla ozlozglasene) amforice koje su tako specificne a postale su nekim cudom default. A onda, kada dobijemo priliku da staklo narucimo iz Italije... fabrike i fabrike, modeli i modeli, boje, tonovi, debljine stakla... Uhuh. ]

Evo kako su prepredenjaci upakovali 6 flasica od 250ml. Jarko narandzasta i crvena daju utisak cinobera a sukobljeni ultramarin krin je kristalno osvezenje.



Sa pomenutim emeraldom i svetlo plavo ljubicastom za crtez kamene cesme u pozadini, Acqua Panna zasluzuje paletu:




----------------------- { Free download na KULER-u } -----------------------


A onda, povrh sve te divote, neverovatna aktuelna kampanja kreirana za Facebook, sa naslovom History is Served.





UVOD KAZE: Discover the secret jealously guarded by the Medici for over 400 years – Acqua Panna® Natural Spring Water.





Print kampanja divota jedna neopisiva. Tako elegantna, prozracna, a dopadljiva, komunikativna. Art direktor Matt Koulermos, kopirajter Kathleen Swanson.





Finally, kako radi aplikacija na Fejsu. Da ostane zabelezena ovde i kad joj rok trajanja tamo istekne.









2 коментара:

  1. Oh, ovka kampanija je mali Eden!
    A us stvari, kad ovako na brzinu prečekiram zašto mi se sviđa njihov dizajn je u prvom redu oblik boce. Jednostavan, klasični, takav za vino (što več govorim o nečem dobrom i prirodnom) a druga stvar je to, što je sve tako prozirno i čisto (naljepnica je ipak stavljena u doljnu trećinu i ne na sredinu, kako je to uobičajno).
    Sve deluje mnogo zračno in lagano. Baš, kakva bi voda morala biti;)
    Super post.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails