10. 8. 2011.

Color Notes №55: ZEN

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Zen, ne toliko kao trenutno stanje, vise kao zelja, teznja. Auto terapija, zaceljivanje koje cu od danas klikom na ove Color Notes moci da pozovem kad god mi zatreba. Delim sa vama ovu on line meditaciju u slikama.


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~






























































~~~~~~~~~~~~~~~

most pics are links to the sources
sorry for the lost ones and
let me know if you got them
~~~~~~~~~~~~~~~

8 коментара:

  1. konačno smo se tvoj blog i ja ponovo sreli! :D
    prethodnih par meseci sam zaboravila na sve svoje omiljene stvari, iskreno, osim spavanja ništa me nije privlačilo.
    zašto? ...novi život ;)
    :*
    Jasmina + 1

    ОдговориИзбриши
  2. ah, da: s ovom postom, zen mi je na dohvat ruke!

    ОдговориИзбриши
  3. @Jovana
    hvala lepo, uzivaj ;)

    @Jasmina
    eeej! divno! bravo, cestitaaaam!

    ОдговориИзбриши
  4. Zbog onog prvog dela slika, znam šta ću da doručkujem narednih 100 godina (takav utisak :)Ma koliko naslov bio sugestivan i ovaj drugi deo dosledan, šta mogu? :)))

    ОдговориИзбриши
  5. Mila moja Jana, hvala za ovah zen post iako u ovom trenutku trebam akciju...mah, u stvari bi trebala zen prije akcije...barem tako nekako kruži energija...ali, ali, uzmem limune, sve što je sunčano, sve što zarči...i definitivno uzimam sve šešire na levi strani;;D

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман11.8.11. 01:36

    ..."Skrenuo sam život ka svojim snovima svaki dan je novi san
    Trasiran je put za epicentar sreće i nadahnuća
    I znam da je uvijek tu da mi kaže da dobro je sve
    Sve što tražim već u meni je"...
    :)

    http://www.youtube.com/watch?v=3yyf-4RNnrs

    ОдговориИзбриши
  7. @Amelie
    ahahaha! preko tibe do zena ;)

    @matilda
    akcija i zen nisu suprotnosti, prija ti ovo a i da ne znas ;]

    @Anoniman
    hej nisam znala za ovo, bas je zanimljivo :)
    hvala!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails