18.09.2011.

Piano Days

Preslazem svoje petogodisnje navike u novo pakovanje i sledecu zivotu fazu. Odbacujem lose, utvrdjujem dobre. Prisecam se kakva mi muzika lezi dok sam u kuci. Za rad, spremanje, kuvanje, citanje. Klavir. Stari, novi, klasicni, savremeni, sa nesto elektronike, sam ili udruzen.

A onda... Kombinacija sa Njujorkom i izranjanjem iz stanica podzemne zeleznice. Kada skoncentrisani na nepoznate marsrute i dnevne mini ciljeve zverate u mape, oznake, izlaze i natpise, kada dodjete do izlaza na svetlo, sve tehnikalije zaboravite. Krece magija izlaska na ulice ovog cudesnog grada...





U svedski trio Curly Camel sam se zaljubila bas nedavno. Ne mogu da ih ukradem na netu pa ih slusam na youtubeu.





I za kraj ovog klavirskog trojca, novo otkrice iz Japana. Akira Kosemura i njegov mali klavirski komad o Veneciji koji najavljuje sutrasnji post. Omamljujuca repeticija uz diskretno klepetanje. Gondolijeri, vesla, ja bih rekla. Gomilica albuma - OVDE. Psssst.




7 коментара:

  1. uuuu :) ovo je, boga mi, dobilo posebnu. ceo dan se vrti. stvarno je posebno!

    ОдговориИзбриши
  2. Stvrno fini izbor, ovo mi je trebalo posle weekenda koji je počeo prekrasno in pretvorio se u 24-satnu nočnu moru...sada je sve OK. I svi smo kod kuče, svi na broju:I

    ОдговориИзбриши
  3. auh, dobro je. eto onda uzivaj danas opustajuci se uz klavir...

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je divna muzika za uz kisu.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails