12. 5. 2011.

More from Louise

Ne znam da li ste do sada shvatili, I can be pretty obsessive. Zato ne pocinjem da igram igrice, zato ne krecem da resavam sudoku, zato retko idem u shopping. Ipak, svako malo, iza ugla, sacekaju me mini opsesije, pa vas tako u poslednje vreme zatrpavam delom gdje Fili.

Serviram u porcijama da fino svarite i spremite se za neku narednu turu. Ovolika lepota ne moze odjednom da se proguta.

Ovoga puta je povod knjiga Scripts: Elegant Lettering from Design's Golden Age koju su nam priredili Louise Fili i Steven Heller, njen muz. Samo pogledajte ovu koricu. Gledajte je samo...



Masterpiece.

Unutrasnje strane, dvolisti, pucaju od snage, vrednosti, tezine. Inspiracije.




Kako se osecam? Kao da nam poklanjaju kovceg s blagom!

A onda, na sve to, gdja Fili je pocela da pise blog na sajtu Design Observer i prvim postom nam daje dragoceni uvid u svoju kolekciju italijanskih metalnih kutija, pakovanja za hranu.









Ono sto je potpuno divno je da trunku italijanskog grafickog ludila/majtorstva mozemo imati u svojoj kuci svaki bogovetni dan. Ja se ovih dana silno radujem praznoj konzervi u kojoj je nekoc bio pelat.



I tako me je ova najnovija knjiga potsetila da su mi na wish listi na Amazonu sve njene knjige. Italianissimo,

Link
naaaaravno, The Civilized Shopper's Guide to Florence,



a ovu knjigu ogranicenog i razgrabljenog tiraza A Designer’s Guide to Italy ne mogu ni da komentarisem...



Sve to u setnji po Italiji butnem u da Vinci Tote i... addio!




Arrivederci!


.

5 коментара:

  1. auuuu al' si me zaludela:)))) muzika pa ona Olivia,pa sad ovaj blog Louise Fili,znaci sad necu nista da radim samo cu da istrazujem:)))),a na poslu sam:)))

    Ti si Jano kao moderna enciklopedija cool stvari:)))) Kakva bi to knjiga bila sa sve ilustracijama...hm mozda te jednog dana i citamo u nekom drugom izdanju:)))

    ОдговориИзбриши
  2. covece, kakav majstorluk! jel imas knjigu? imas, naravno. :)

    ОдговориИзбриши
  3. ovde nemam vise sta reci,potpisujem MaM!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Da, u pravu si... Bolje priča u dva posta da ide. :) Metalne kutijice i onaj Shoppers Guide to Florence su me kupili! *

    ОдговориИзбриши
  5. bloggerov neobicni pad razultirao je privremenim ukidanjem postova objavljenih 12. maja pa sam ponovnim objavljivanjem posta o Louise Fili ostala bez nekoliko divnih komentara. sva sreca, dobila sam ih i u inbox. evo ih:

    MaMarijana:
    auuuu al' si me zaludela:)))) muzika pa ona Olivia,pa sad ovaj blog Louise Fili,znaci sad necu nista da radim samo cu da istrazujem:)))),a na poslu sam:)))

    Ti si Jano kao moderna enciklopedija cool stvari:)))) Kakva bi to knjiga bila sa sve ilustracijama...hm mozda te jednog dana i citamo u nekom drugom izdanju:)))

    jovana:
    covece, kakav majstorluk! jel imas knjigu? imas, naravno. :)

    Jelena MS:
    ovde nemam vise sta reci,potpisujem MaM!!!

    Amelie:
    Da, u pravu si... Bolje priča u dva posta da ide. :) Metalne kutijice i onaj Shoppers Guide to Florence su me kupili! *

    ~~~~~

    hvala vam devojke!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails