21. 5. 2011.

Google Logos



Kada se, 11. maja, pojavio ovaj Google logo koji je slavio rodjendan Marte Grejem, that was it. Morala sam da priredim kratak prikaz dosadasnjih favorita.

I ako vam je Google homepage, verovatno je to internacionalna strana. A ono sto se desava na lokalnim Google homepages promaci ce vam ukoliko ne pratite Google Logos stranu gde se arhiviraju sva posebna zaglavlja, ona koja su svuda na svetu slavila neke vazne datume.

Now, da se razumemo, whole bunch of junk there, ali kad pronadjete neki biser... vredan je traganja. Osim ovog plesnog koji je ilustrovao i animirao Ryan J Woodward, nedavno smo podmornicom imali priliku da se spustamo 20.000 milja pod more slaveci rodjendan Zila Verna...
Link


Kada se spustite skroooooz na dno, korali naprave rec Google.

A onda, 26. aprila svet je slavio 226. rodjendan omiljenog Odubona...




17. mart se slavio kao St. Patrick's Day...




20. mart, secate se indijskog praznika Holi...




19. februar, rodjendan Konstantina Brankusija, mozda omiljeni Google logo IKADA...




a kada smo kod umetnika i Sezanov rodjendan (19.1.) bio je spektakularan...




How about this!




I jedan od juce, holandski:




Simpa sitnica koja osvezi dan i dodatno ga ucini posebnim.


.........................................................

5 коментара:

  1. ne znam koji mi se vise dopada,ovaj plesacki je spektakularan!

    ОдговориИзбриши
  2. Slazem se s tobom.Ja se cesto odusevim kad otvorim i vidim nesto ovako.Inace tako sam i saznala neke stvari koje nisam pre znala.:)
    Ovaj plesacki je fenomenalan:)

    ОдговориИзбриши
  3. @Jelena MS
    eto, delimo odusevljenje :)

    @sugarhoneybaby
    da, da, osim sto nekad budu prelepi, uvek su edukativni

    ОдговориИзбриши
  4. uf, tek sad vidim koliko toga mi je promaklo. sjajno.
    nego, ne mogu da odolim, evo mog omiljenog:

    http://www.youtube.com/watch?v=GRKEnosYjG8

    ОдговориИзбриши
  5. da da i ja ih pratim,kad sam videla ovaj prvi odusevila sam se!!! Bilo je zaista mnogo dobrih ,uvek se odusevim kad vidim nesto novo:)))

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails