18. 5. 2011.

Mood Match




Stil za sezonu koja tece, Kenzo i Vans. Kenzo prolecni RTW, a Vans posebna serija koju je stilista Robert Verdi napravio od starih Hermes marama. Spoj ne bas direktan, linearan. Vise juxtaposition poetika i slucajan nadprecizan opis mog stanja.


Suptilni tanani oblaci koji se motaju lako oko tela, u odnosu na um u drugom planu. Oversensitive, fluid, tanano, krhko, sa rasprsenim tvrdim ljusturama lepih starih minucioznih savrsenih oklopa. Kazem vam, perfect match za moje raspolozenje.











8 коментара:

  1. Antonio Marass me odusevljava!!!!Prosle godine sam bila zaljubljena u njegove dugacke haljine i kombinezone od leprsavih materijala,a ove sezone me je potpuno opcinio ovim "sljampavim"stvarima divnih boja i kombinacija. Ovo na prvoj slici mi je apsolutni favorit,obozavam te boje i sve sto tako lezerno visi,cak sam pre neki dan drugarici kreatorki rekla da hocu da mi skine taj model u kompletu:))))

    ОдговориИзбриши
  2. Ove duge printane shulje mogu stajati kao fotos uz rec LETO u nekom recniku... skroz...

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман18.5.11. 15:05

    totalno za LIKE! :)

    ОдговориИзбриши
  4. @MaMarijana
    jeste, predivno je.
    ali ti materijali su nam out of reach... to je taktilni heaven!

    @Marina
    apsolutno.

    @Jelena MS, sugarhoneybaby & Juliet's pen / Jovana
    :D

    ОдговориИзбриши
  5. Zalena na prvoj fotki potiče me na sreču i radost i zaborav (na danasa);)

    ОдговориИзбриши
  6. jeste divna, udarna kombinacija.

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails