30. 5. 2011.

Craft Design Technology




Uncrate me je potsetio na japansku firmu Craft Design Technology. Pentelova podruznica, ova firma proizvodi visoko kvalitetne stvarcice za kanc. Kljucne reci: sigurnost, tradicija, inovacija, lepota i jednostavnost. (vise na dexigner)





Ja sam ih u Japanu u mnostvu svega najdivnijeg namirisala i paznula ne znajuci da ih je, na primer, Wallpaper 2006. proglasio najkreativnijim u svojoj bransi. Mozda ih se secate iz one jedne post-japanske liste zelja iz Sense. Ta dominantna minty zelena u kombinaciji sa right-on-spot tamno zelenom je kao san. Kada uz njih uleti neka sjajna providna plastika, nesto drveta ili mat metal... evo ovako to izgleda:







CDT nije cisto japanski projekat. Upravo kad sam pomislila hm, ovaj internacionalni sajt na engleskom bas potseca atmosferom i tipografijom na Monocle, procackam i doznam - iza CDT projekta takodje stoji Winkreative! I evo kako su oni to oprobano brilijantno utegli:











Posto me i dalje drzi utisak od predavanja pre neki dan, kada sam se sa dragom publikom potsetila procesa rada na Lovely fontovima i svih onih japanskih brush markera, upravo za njima sada najvise patim.



A onda, cim uplivam dalje u katalog...

savrseno jastuce za pecate



idealni trouglovi!



memo roll!



i naravno, carobni papirici



koje ponosno posedujem i cuvam kao da su od zlata. Nista me ne pitajte, nemam pojma zasto. Imam tu neku opsesiju kada se preda mnom nadju uber cool office supplies. A od Craft Design Technology na kulje nisam do sad naisla.


CDTCDTCDTCDTCDTCDTCDTCDTCDTCDTCDTCDTCDTCDTCDT

3 коментара:

  1. Ah, kancelarisjki materijal...
    Beskrajno hvala na ovom postu! :)

    ОдговориИзбриши
  2. shopping papira, olovaka, blokcica, bojica, pastela, brush-eva i tih stvari... je jedina stvar koja moze da me oraspolozi vise od shoppinga garderobe ili dobrog cokoladnog kolaca. jedina.

    ОдговориИзбриши
  3. hvala devojke sto me razumete ;]

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails