1. 5. 2011.

Le Petit Prince Moleskine

ovaj moleskine cu kupiti sestri. ta je mala glista u mladjim razredima znala sve uloge u skolskoj predstavi Mali princ na pamet.



p.s. uz Moleskine novost bez koje ne znam kako sam zivela - Journal Bandolier, izmisljotina koju mozete kupiti u Etsy prodavnici Clever Hands. Various patterns.







Plus, novost - Moleskine iPhone/iPad app.

Opis kaze: The official Moleskine® App for iPhone and iPad allows you to express your creativity through text, images and sketches. Pick a classic Moleskine notebook paper style, create a new thought and start to type or draw choosing amongst different colors and sizes. Once you are done with your thought, you can store it on your device and make edits whenever you want.


There it is, ako imate iPhone/iPad, testirajte. Besplatan dwnld
OVDE.




eh, da, free moleskine icon pack, klik na markicu. cheers!



5 коментара:

  1. Анониман1.5.11. 12:48

    navukla sam se na etsy.:)

    ОдговориИзбриши
  2. Super su, a i zaista mi treba neki dostojan rokovnik. Sve sam odavno iškrabala u prošlom. Kupiću sebi zeleni, mislim... :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1.5.11. 13:26

    Oh, volim Moleskine.... zao mi je sto sam pri kraju jednog crvenog ... Malo ne mogu da verujem da su napravili e-verziju ! Papir je papir !

    ОдговориИзбриши
  4. Juliet's pen / Jovana
    kupujes nesto? kako? napravila si PayPal account? kaaaako? ili samo bazas i uzivas?

    @Amelie
    Crni Moleskine sa tvrdim koricama je evergrin i ultimativni klasik :)

    @magrit
    joj nema ih vise u beogradu a preko amazona ne moze da se naruci. patim! i cekam neko inostranstvo...

    ОдговориИзбриши
  5. Eh, eno mene pre neki dan kukala na blogu za moleskine... sreca pa cu mozda postati ponosni vlasnik nekog hand made komada :))

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails