30. 4. 2011.

Yesterday's Song




... is one short number. William, it was really nothing by The Smiths.





Naravno da sam gledala prenos. What's so silly about that? Ne zelim da mi prepricavaju iz svoje vizure. Kako se fanfare ili vrstanje okupljenog naroda pojacaju ja prebacim sa Illustratora na live stream. Videla sve kljucne momente. Za one koji su propustili prvi kiss desio se i drugi...





Da se razumemo, ni trunku ne romantiziram ovaj hepening. Smatram da je kraljevska porodica napravila mali switch u strategiji i sa devojkom sa strane za koju su procenili da je adekvatan materijal napravili jedan solidan dogovor. Na sve strane se pricalo da je svesna u sta se upusta i kakav je zivot ceka. Ta je zenska opasno sabrana. Podatak da se sama sminkala za sopstveno kraljevsko vencanje dosta govori o kakvom kalibru pricamo.





Isticem i jedan posebno fishy detalj - ona je, bas kako je i najavljeno, dobila burmu, on, on the other hand, kao sto je i najavljeno, nije dobio burmu. Whaaa!? Kao, jos kada su objavili zaruke to je bilo najavljeno, i bez ikakvog objasnjenja. Kao, to nije neuobicajeno u kraljevskim brakovima. Pazi majku mu! I kao, ni njegov otac nije dobio prsten na vencanju sa Dajanom. Ali je to eto promenio kada se ozenio Kamilom. Hmm...

Uglavnom, total respect za bidermajer od djudjevka. I to je to od raspilavljivanja od mene na ovu temu. Zapravo, i djurdjevak bidermajer je kao i haljina vidjen na vencanju Grejs Keli. Ne smeta, dobar uzor. Klasik. Sve moze da se okrene naglavacke, taj asamblaz nikada nece biti fashion crime.

Bottom line, vencanje ste mogli da vidite ovako:




ili, ovako:





p.s. Obozavam klince sa tumblr-a i njihove kao munja brze beleske na zadatu temu.
Keywords: WAIT, HIGRAMPS, 4EVER, BEZOBRAZNICI, ZLESESTRE, 1KATE.

+WIGGLYWORM
(addendum May 5th, 2011)
.
IGGLY WORMWIGGL

7 коментара:

  1. najbolji review vencanja koji sam do sada procitala!

    ОдговориИзбриши
  2. Nevena je lepo rekla :)
    I vencanica koju je Grejs nosila je neuporedivo lepsa (iako je na isti fazon), no, to je stvar ukusa.

    ОдговориИзбриши
  3. Da, slazem se s tobom, definitivno nije naivna.
    Bila mi je slatka, nadam se da nece zavrsiti kao Dijana u smislu da ce Vilijam imati svoje Kamile sa strane, kad vec uzima tatu kao uzora

    ОдговориИзбриши
  4. bese slatko
    ali i meni u oci upalo to njeno herself shminkanje... sve mislim da lazu :D

    ОдговориИзбриши
  5. ova poslednja slika mi je hit!!!!! Mala je fantasticna. Sto se tice Kate i sminke meni je to OK,vecina mladi koje sam ja videla nije licila na sebe od previse sminke ukljucujuci i mene samu:)))) Ona je meni slatka!!!

    ОдговориИзбриши
  6. potpuno se slažem,tvoji su postovi savršeni!A fotka na kraju je meni hit ovog venčanja!

    ОдговориИзбриши

Related Posts with Thumbnails